7. 4. 2015

WHAT IS IN MY BAG?


Dúfam, že ste si užili šibačku a boli ste dobre pooblievané, aby ste boli po celý rok krásne. Prázdniny sa nám krátia a už zajtra musíme ísť do školy. 
Vrátim sa ale k téme dnešného článku. Už podľa nadpisu a fotky ste určite zistili, že bude o tom, čo mám v kabelke. Vrhnime sa teda na to.

Každou výbavou kabelky musím byť mobil, kľúče a peňaženka. To nosíme asi každý. Bez toho sa z domu nemôžem pohnúť.

Ja osobne v kabelke nenosím ani mascaru ani púder. Namiesto nich tam mám servítky, ktoré sa mi vždy zídu a kefu na vlasy.

Hygiena je dôležitá. Naučila som sa v kabelke nosiť anti-bakteriálny gél na ruky. Parfém je pre mňa taktiež dôležitý.

Keďže už máme jar, niekedy slniečko vylezie a vtedy vyťahujem aj svoje slnečné okuliare. Slúchadlá do uší sú pre mňa nevyhnutnou súčasťou obsahu mojej kabelky, hlavne keď idem niekde sama.

Balzámy na pery milujem! Mám ich všade- v peračníku, v bunde a preto nemôžu chýbať ani v kabelke.

A poslednou vecou sú žuvačky. Nie je nad svieži dych! :D

Čo nosíte vo vašich kabelkách vy?

3 komentáre:

  1. jé ten přívěšek na klíčích je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Môj obsah kabelky sa podobá tomu tvojmu... Ale nenosím žuvačky, ale Mentosky :D Som na nich závislá :D

    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš hezkou kabelku. U mě nikdy nechybí mobil a sluchátka.
    http://lovelyretrostyle.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥