19. 5. 2015

BETTER THAN FALSE LASHES



Veľmi dlhú dobu tu nebola žiadne recenzia, keďže môj blog sa viac zaoberá na módu a lifestyle. Neviem, či vám chýbala, ale trošku ňou blog obohatím. 
Ako ste si mohli všimnúť, veľa sa nemaľujem, ale na čo si potrpím sú špirály. Je to zvláštne, ale nikdy som si nekúpila dve rovnaké mascary. Vždy si kupujem takú, ktorú nepoznám a dávam jej šancu. Stále hľadám tú pravú, ku ktorej sa budem chcieť vrátiť aj druhýkrát. Romantika ♥


Momentálne používam mascaru od Catrice- Better Than Flase Lashes . Keď som ju videla v DM-ke, očarila ma už len obalom. Koľko špirál je zlatých? Dobre, možno je ich pár od Yves Saint Laurent, ale myslela som na nejakú cenovo dostupnú.


Kartáčiku som sa trochu bála, ale nakoniec prekvapil. Na prvý pohľad som mala obavy, že mi to bude zliepať mihalnice, ale ni je to tak. Predlžuje, celkom aj zahusťuje a dobre farbí.


S čím však nie som spokojná je to, že sa začala trošku mascara drobiť. Na začiatku to nerobila, no po pár týždňoch ako špirála "zhustla" sa začala na riasach trochu drobiť. Nie je to až taký problém, ale pre mňa je to malé mínus.

Tu je ešte fotka bez mascary a s mascarou. Tá druhá fotka je vlastne po celom dni v škole.


Poznáte túto mascaru? Mali ste ju už? Aký máte na ňu názor?

12 komentárov:

  1. O tejto mascare som už počula a aj uvažujem nad jej kúpou :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som si ju pozerala, dokonca som si ju hodila do košíka ale nejak som sa otočila a siahla po starej dobrej maybellinke :) No možno jej nakoniec dám šancu po tejto recenzii :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som ju rada mala a mala som ju nedávno :) Ale nejako mi riasi nepredĺžila ani nič podobné ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. řasenku vůbec neznám, ale díky tvoji recenzi, řasenku ráda poznám.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Riasenka vyzerá super, ešte som od Catrice žiadnu neskúšala, možno sa po nej pozriem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Řasenku znám ale zatím jsem nevyzkoušela, teď si dělám zálusk na řasenku od MaxFactor 2000Calories! <3

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá byť super, zatiaľ som od Catrice riasenky neskúšala ale uvažujem nad tým:)
    Veľmi by ma potešilo, keby si si našla čas na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta řasenka vypadá fakt zajímavě. Líbí se mi kartáček, takové kartáčky mám nejraději. Jenže sehnat v mém okolí kosmetiku Catrice je skoro nadlidský výkon.
    ...///Instantní krása//...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O maskare som ešte nepočula no škoda, že sa drobí :/ Práve zháňam nejakú dobrú špirálu a táto vyzerala sľubne :/

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mne sa väčšina maskár len drobí :/ Snad nájdem nejakú ideálnu ! :D Catrice je ale super značka, páči sa mi výzor riasenky a celkovo mám túto značku veľmi v obľube :)

    http://dailywithcappucino.weebly.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Z tejto edície mám vodeodolnú a úplne ju milujem :)

    http://drewsbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥