In My Life Travel

BRATISLAVA



Už podľa nadpisu ste mohli zistiť, že som bola v Bratislave. S kamarátkou sme sa rozhodli, že si urobíme výlet. Počasie bolo krásne, čo nás veľmi potešilo, takže sme mohli cestovať.
Išli sme tam ráno vlakom, vystúpili sme na Hlavnej stanici a boli sme sa pozrieť do Prezidentskej záhrady. Je to tam veľmi pekné. Ďalej sme pokračovali cez Obchodnú ulicu až do Eurovei. Tam sme si dali skvelý obed a popozerali len pár obchodov. Áno, len popozerali! :D Žiadne nákupy. Ďalej sme si kúpili Bubbleology ja som mala malina, jahoda a mango guličky a išli sme sa vyvaliť pri Dunaj. Rozložili sme si deku a len tak oddychovali. Dokonca som v Eurovei stretla kamarátky z tábora, ktoré som už dva roky nevidela.
Potom sme sa pomaly pobrali naspäť na stanicu, aby sme stihla vlak domov. Vtipné bolo, že sme sa s kamarátkou celú cestu na stanicu rozprávali po anglicky :D
Bratislava je úžasná a keď máte možnosť, choďte sa tam pozrieť. A tí, čo ste z Bratislavy, úprimne vám závidím.


/Prezidentská záhrada/






/Obchodná ulica/

/Lovely Eurovea/

/Akurát sa v Eurovei konal výber do Česko Slovensko má talent/

/Výborný obed/

/H&M/


/Relax pri Dunaji/



Máte radi Bratislavu? Boli ste tam už? Aký je váš obľúbený Bubbleology?

Related Articles

12 komentárov:

  1. Krásny článok♥na niektorých miestach kde si sa vyfotila som bola aj ja.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bratislava je úžasné miesto, som z Humenného, čo je malé mestečko, ale momentálne som na výške tuto v BA a nikdy sa nenabažím tohto miesta ;) A to si ešte nevidela Morý kostolík, alebo výhľad zo Slavína na celú BA :) A obľúbené Bubblelogy? Asi jogurt & malina + dvojiá tapioka a vanilka & kakao a jahodové želé ;)
    http://itsromanaxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. postupne pochodím aj tam :D niekedy vyskúšam tvoje Bubbleology ;)

      Odstrániť
  3. Já jsem v Bratislavě byla pouze jednou a nijak mě neoslovila, z tvých fotek cšak na mě dělá úplně jiný, lepší dojem než jaký jsem z ní získala při své návštěvě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že dáš Bratislave ešte jednu šancu :)

      Odstrániť
  4. Ja som sa v Bratislave narodila a aj tu žijem, ale oveľa radšej by som žila v Berlíne, ten sa mi páči miliónkrát viac!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. V Bratislave som bola neskutočne veľakrát a môžem s tebou súhlasiť :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky:) a máš krásne topánky:)
    bola by som rada, ak by si si našla čas na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bratislava je super :) Minulý rok sme tam boli s triedou na výlete, a zastavil sme sa aj v Eurovei :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Určitě to musel být krásný výlet! Moc se mi líbí fotka ve výskoku, nikdy se mi nepovedla :(

    http://justopinion.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥