In Fashion Outfit

FLOWERY SKIRT



Práve teraz, keď čítate tento článok, ja sa prechádzam popri Plitvickým jazerám a užívam si tú krásu. S maminou sme si urobili menší trip a išli sme na zájazd do Chorvátska. Odchádzali sme vo štvrtok večer a v sobotu ráno prídeme. Nebojte sa, keď prídem, napíšem o tom článok, aby ste si to aj vy aspoň trochu užili cez fotky. 
Tento víkend budem mať avšak náročný, pretože v sobotu ráno prídem z Chorvátska a doobeda sa rýchlo zbalím, pretože idem prespávať na chatu kamarátke, ktorá oslavuje 18-ku. Áno, bude to tam divoké! V nedeľu naobed sa vraciam domov a asi by bolo pre mňa ťažké, písať článok. Budem rada, keď prídem domov a pôjdem spať. Tí čo chodíte na chaty hlavne, keď sa oslavuje 18-ka ma určite pochopíte. Haha!
Čo by som k tomuto outfitu povedala? Je veľmi pohodlný, príjemný a pripomína mi jar. Ako môžete vidieť, áno som tam opálená a ak sa pozriete bližšie, uvidíte, že som opálená podľa okuliarov. Na nohách mám konečne moje vysnívané Slip-On tenisky. Nejaká blogerka ich mala vo svojom haule a keď som uvidela, že sú z New Yorkeru a stáli len 10€, nemohla som si ich nekúpiť. Mali ich tam aj v čiernom, ale musím si trochu spestriť farbami svoj botník. Na jar a leto sú perfektné! Veľmi pekne teda ďakujem tej blogerke, že mi pomohla s voľbou. Prepáč, že neviem ako sa volá tvoj blog.












Sweater- New Yorker
Top- Gate
Skirt- House
Shoes- New Yorker

Related Articles

14 komentárov:

  1. Krásná sukýnka.. :) Já mám takový vzor na teniskách.. :-)

    Mrkni na článek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/04/kdyz-louka-rozkveta.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekná sukňa :O Sekne ti ...

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sukně je opravdu krásná :) Sluší ti to

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásna sukňa a svetrík :) pristane ti to :)
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasny outfit. jen tak dal, porad se usmivej :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nechapem, preco som to napisla cesky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkný outfit, moc se mi líbí sukně :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥