5. 5. 2015

FRESH 17TH ♥


Wohooo! Je to tu! Mám 17 rokov! Za tie roky som sa veľmi zmenila. Ako špeciálny článok som vymyslela, že vám nafotím moje fotky z detstva. Väčšinou sú to fotky, keď som bola malá. Na poslednej fotky som mohla mať asi tak 12 rokov. Nemáme už vytlačené fotky, keď som bola staršia. Všetky staršie fotky máme v počítači a nechcela som miešať vytlačené fotky s digitálnymi. 
Dnešný deň som si naplno užila a som vďačná každému, kto mi zagratuloval či už cez sms, Facebook alebo naživo. Prekvapená som bola s mojich spolužiakov a dokonca ani neviem ako môj profesor informatiky vedel, že mám dnes narodeniny.
Ospravedlňujem sa za kvalitu niektorých fotiek.

/Moja úplne prvá fotky po príchode z pôrodnice/

/Všimnite si to háro :D /

/Dedkovi som vždy oslintala hlavu/


/Všetky tie nafukovacie hračky som rozkúsala a tú bábiku čo držím mám až doteraz. Volá sa Filipko a keď som bola malá hovorila som mu Chilipto:D /





/Veľmi rada som sa vozila na bicykli v košíku. Ako si môžete všimnúť, bola som malinká a vraj som sa vôbec nebála, ani som sa nepúšťala/


/Krstná ma vždy obkladala vo vaničke plyšákmi/






/Bola som družička na svadbe mojej krstnej/



/V škôlke sme mali vystúpenie/

/Sánkovačka s tatinom/

/Za tento kostým som vyhrala prvú cenu na karnevale/

/Vystúpenie v škôlke a môj super pohľad :D /

/Londýn 2008/

/Tu som bola družička na svadbe mojej tety/

/Chorvátsko 2010/

Čo hovoríte na fotky? Kedy máte Vy narodeniny?

12 komentárov:

  1. Všechno nejlepší :) krásné fotky :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš moc hezkou památku na dětství. Přeji všechno nejlepší. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všechno nejlepší :-)

    Zvu tě na svůj blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak všechno nejlepší a pořádnou oslavu :)
    a ať se ti splní všechny přání :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem vám baby veľmi pekne ♥ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulujem ti ♥ a nech sa ti splnia všetky tvoje sny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko najlepšie, krásne fotečky :) bola si veľmi krásne babatko :)

    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem vám za gratulácie :) veľmi si to cením ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to je roztomilé <3
    Super nápad!

    Laky od Yves Rocher jsem ještě nezkoušela ale vypadají krásně, hlavně ten červený! <3

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Strašne zlaté fotky♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥