22. 5. 2015

MAY- MONTH OF LOVE



Aj tento mesiac prichádzam s článkom- New In alebo Haul. Každý si to volajte ako chcete. Proste sú to nákupy, ktoré som si za poslednú dobu kúpila. Tento mesiac som až tak veľa nenakupovala.
Dúfam, že ste si všimli trošku inú kvalitu fotiek. Áno, mám nový foťák Nikon D3200. Kúpila som si ho za peniaze k narodeninám a z brigád. 

 Ako prvé tu mám kraťase z H&M. Leto sa nám už blíži a ja si potrebujem kúpiť kraťase, tak som začali týmito. Mintové som hľadala už veľmi dlho, tak som ich konečne našla a čierne mi nemôžu v šatníku predsa chýbať.

 Ďalšie je toto tielko z CA. Veľmi mi pripomína americký štýl. Je trošku priesvitné a na spodu mám krajky.

 Obyčajných tričiek na ramienka nie je nikdy dosť, hlavne ku košeliam. aspoň v mojom prípade.

 Aj vy to tak máte, že si každé leto musíte kupovať plavky? Tieto tyrkysové som kúpila v Cropp a čierny spodok od plaviek je z Reserved.


 Z kozmetiky tu mám telový lak na nechty od Miss Sporty. Je v odtieni 015.

Ako mnohí viete, milujem značku Aussie. Mamina ma tento týždeň prekvapila a kúpila mi šampón a kondicionéry. Ďakujem mamy ♥

Čo ste si naposledy kúpili Vy? Máte radi Aussie? Kupujete si každé leto nové plavky?

17 komentárov:

  1. Plavky kupujem každý rok a priateľ to nechápe :D Už sa teším aké objavím tento raz :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež kupujem plavky každé leto, no tento rok som trochu pozadu a zatiaľ žiadne nové nemám. :D Pekné fotky, aj ja sa chystám na ten istý foťák. :) Môžem vedieť kde si ho kupovala? :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež si musím kupovať každý rok iné plavky :D A kraťasy z H&M sú super :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten telový lak je krásny. Keď si ho nanášaš, tak stačí 1-2 tenšie vrstvy, alebo sa s tým musíš vyhrať? A kde si si kúpila foťák a za koľko, prosimťa. Tiež by som si nejaký chcela zriadiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no musím dať viacej vrstiev,aby mi to prekrylo :)

      Odstrániť
  5. Tie plavky sú super :) Tá farba je TOP !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty kraťasy jsou super :) a máš pravdu, tílek není nikdy dost :D
    Head Up Baby

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné věci :) ty šampóny mám taky ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To tielko je krásne!:) a nad značkou Aussie som aj ja rozmýšlala:)
    Bola by som rada, ak by si navštívila môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ještě jsem si nekoupila plavky, které by mi vydržely na další léto teda aby byly nositelné na veřejnosti. Pak už slouží jen jako "ty jsou dobré na koupání v bazénu na zahradě" :D

    Moc hezké věci sis koupila, líbí se mi ten odstín laku ;-)

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To tielko z CaA je nádherné, podobné som si aj ja chcela kúpiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já plavky nemam strasne se mi zmenila postava a je to zlo :D
    dreammorebabe

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aussie věci jsou heaven :D Miluju na tom tu vůni, připomíná mi to žvýkačky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Také letos sháním nové plavky, i když jsem si je kupovala minulý rok. Ty kratasy jsou moc krásné.
    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné :) Milujem tyrkysovú farbu, avšak čierna či biela sa dá nosiť ku všetkému. Veľmi ma oslovili bledé kraťase a tyrkysové plavky :) Tie by som si určite i ja zobrala :) TOP

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥