In My Life

MY APRIL | PHOTO DIARY



Práve je štvrtok večer a ja sedím pri počítači, počúvam Shawn Mendes- Stitches a rozhodla som sa písať tento článok. Dúfam, že mi odpustíte, že je tu s trochu menším oneskorením. 
Za apríl sa až tak veľa vecí neudialo. Aspoň sa mi to tak zdalo až pokiaľ som nezhromaždila všetky tieto fotky. 


Na začiatku mesiaca mi vyberali vyrezávali zub múdrosti, takže som pár dní strávila doma v posteli pri čítaní kníh.

Vystúpenie Pomády sa nám blížilo, takže sme ani nechodili do školy a stále sme nacvičovali. #Pomádacrew

Ako niektorí viete, v apríli je Deň Zeme a naša škola sa zapojila tak, že sme urobili pre škôlkárov súťaže. Veľmi sa im to páčilo a detičky boli milé. Jedno malé dievčatko mi dokonca porozprávalo, že má doma fredku a volá sa Ninka. Ďalší chlapček mi povedal, že on nemá domáce zvieratko, ale má bračeka.


Na našej škole je zvykom, že býva dvakrát do roka zber papiera, takže sme sa zapojili aj spolu s nákupným košíkom! :D

Mňam mňam grilovačka ♥

Je to tam! Už som opálená.

Školský outfit. V ten deň začalo mega pršať.

Po škole sme sa skočili odreagovať na karamelové latte macchiato.

 Párkrát za mesiac som bola behať. Pomaly sa k tomu dostávam.

 Jednou výhodou večerného behu je západ slnka.

Sóóóóu sexy :D

Tento mesiac som si neodpustila menšie nákupy a Oreo shake ♥

Tak a je po Pomáde. Vystúpenie sa im veľmi páčilo.

Tento mesiac bol však aj veľmi smutný. Zomrelo mi morča, ktoré som mala 6 rokov. Namiesto neho sme si kúpili kanárika nie je to rýchla náhrada, len sme neni zvyknutý mať doma ticho a mohla som mu dať meno. Je to Teodor! :D

A na záver apríla som bola so spolužiačkou na perfektnom obede. Kuracie prsia s nivovou omáčkou, americkými zemiakmi a šalátom.

Aký bol váš apríl? Páči sa vám meno môjho kanárika?

Related Articles

11 komentárov:

  1. Pěkné fotky :)

    Zvu tě na blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-do-fialova.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné fotky! :) A ten školní outfit je moc pěkný! :)
    btw. hubený nohy ^_^ =D

    One little girl told

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow , ako to, že si už opálená? :DD Musím pochválit tvoj školský outfit :) je fakt super :))

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, aj ja som bola prekvapená, že ma na prvýkrát až takto opálilo :D

      Odstrániť
  4. Fuu tak teba už dobre pripieklo! :D Ja som zatiaľ biela jak stena, používam dokonca bledší makeup ako v zime. :D Inak super fotky! :)
    ChristyShades

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už si sa stihla aj opáliť? Haha supeer :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej stihla :D musím to stihnúť ešte do leta, kým nebudem na brigáde :D

      Odstrániť
  6. Super fotky :) Tyto články mě baví na každém blogu uplně nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, takto rychlo opálená. To Ti pravdu závidím :D.

    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten zub, doufám že mi to nebudou chtít též trhat .. To by mne zabilo !
    LENNY MALI i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥