25. 5. 2015

ORDINARY DAY


Ako bolo ešte včera pekne a dnes už prší. Aj u vás je také počasie? Musím sa pochváliť, že tieto fotky sú fotené s novým foťákom áno, viem, spomínala som ho v minulom článku, ale na týchto fotkách je vidieť ten rozdiel kvality.
V tomto outfite som stavila na pohodlné veci. Trošku som ho obohatila o farebný výraznejší náhrdelník.
Čoskoro tu máme aj koniec školského roka, tak je už načase začať si opravovať známky, preto dúfam, že neklesne moja aktivita na blogu a stále tu budú pravidelné články. Ako to vyzerá s vašimi známkami?










Kimono- Select
Tank top- Gate
Jeans- New Look
Shoes- Vans
Necklace- Fashionboom.sk

/Pri tejto fotke sa cítim veľmi fotograficky :D /

Nosíte aj Vy farebné náhrdelníky? Máte fotky, kde skáčete?

10 komentárov:

  1. Pekný outfit :) Takéto náhrdelníky sa mi veľmi páčia :)
    LifeAsIva

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Farebné náhrdelníky milujem ;) A inak super fotky ;)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prepáč, ale na mňa tieto fotky pôsobia strašne neprofesionálne, a outfit tiež nie je nič extra. Také bežne vídam na ulici.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jde vidět, že je to foceno kvalitnějším foťákem, moc pěkné fotky a náhrdelník je úžasný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkný outfit :) Líbí se mi to kimono a náhrdelník :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkný outfit, líbí se mi moc ten náhrdelník. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nahrdelnik je uplne supeeeer ;) pekne fotky

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Sluší ti to:-) Moc se mi líbí ten "přehoz":D ideální na léto a festivaly:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásny outfit :) a ten pekne prirodzene sa tváriš na fotkách, si veľmi fotogenická :) krásny blog, taký svieži a dizajn sa mi tiež veľmi páči :) pripájam sa k pravielným čitateľom :)

    http://apairoffriends.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥