11. 5. 2015

PLITVIČKA JEZERA



Ako niektorí z môjho Facebooku viete, bola som na zájazde v Chorvátsku. Išli sme vo štvrtok večer, v piatok sme chodili po Plitvických jazerách a v sobotu ráno sme sa vrátili. Spať v autobuse, nie je veľká výhra, ale bola som prekvapená, že som prespala asi 6 hodín. Kontrolovali nás na slovinských hraniciach a pri ceste naspäť na chorvátskych.
Počasie nám až tak neprialo ako som si predstavovala. Ešte že som si zobrala jarnú/ jesennú bundu. Nepršalo nám, ale celkom tam fúkalo.
Na Plitvických jazerách som nikdy predtým nebola. Keď sme tam prišli, kochala som sa krásou. Nemyslela som si, že tá voda môže byť až taká čistá! Naozaj je to tam perfektné, nedá sa to tu ani tak dobre napísať, musíte to proste vidieť.
Turistov tam bolo dosť. Hlavne Maďarov a Ázijčanov. Stretli sme aj Francúzov a Poliakov.
Dúfam, že vám aspoň fotkami trochu priblížim, aké to tam bolo krásne.




































Boli ste už na Plitvických jazerách? Páčia sa vám fotky? Išli by ste tam niekedy?

12 komentárov:

  1. Nikdy jsem tam nebyla, ale vypadá to překrásně ♥. A ty máš naprosto úžasné vlásky! :)
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, je to tam veľmi krásne :) ďakujem, niekedy je s nimi dosť starostí :D

      Odstrániť
  2. Fotky jsou krásné, v Chorvatsku jsem byla několikrát ale tady ještě ne. Vypadá to tam překrásně, věřím, že naživo, to je ještě lepší! :-)

    Klára
    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bola som tam asi pred dvoma rokmi, dokonca som niektoré miestá na tvojich fotkách spoznávala:D je to tam prenádherne ♥♥ nechápem ako môže mať voda takú farbu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tam jsem nikdy nebyla, ale vypadá to krásně a hodne lidi o tom mluví že to není ani tak daleko....:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vau, úžasné.. Nevedela som, že po jazerách premáva aj loďka.. Dúfam, že sa mi tam v lete podarí dostať. Ideme s kamoškou na polročnú stáž do Chorvátska, takže som si už niečo zisťovala a medzi prvými tipmi na výlet som našla práve Plitvické jazerá... Vyzerá to tam nádherne, asi by sa mi odtiaľ ani nechcelo odísť. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj sa tam oplatí ísť pozrieť :) je to tam ešte krajšie ako na fotkách

      Odstrániť
  6. krásne fotky :)
    ak máš chuť vyhrať pilotky, zapoj sa do mojej giveaway
    http://stepwithfashion.blogspot.sk/p/givewaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tá fotka s tým vodopádom je parádna :O

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jeee ty jsi krásná! A fotky jsou naprosto úžasné! Hrozně se mi líbí! :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je to tam naprosto nádherný! Byla jsem tam jednou,ale určitě se tam chci podívat znova. Krásná příroda a celý to má svý kouzlo.
    http://hollychicc.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Cenu vstupného si nepamätáš ? :) Ja idem tento rok do Chorvátska do Trogiru... a že možno by som sa cestou zastavila aj tu.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥