31. 5. 2015

POMÁDA


Ak už dlhšie sledujete môj blog, mohli ste sa dočítať, že naša škola organizovala 95. výročie založenia školy. Ja a pár študentov sme sa rozhodli, že tam zatancujeme na pesničky z Pomády. Zhodli ste sa, že by ste chceli, aby som o tom napísala príspevok. Keďže mám veľa fotiek a videí, splnila som vám to síce s menším omeškaním. Bolo to ale kvôli tomu, že som zháňala video.
Začali sme trénovať už koncom februára. Celú choreografiu sme vymýšľali samy, takže to bolo celkom ťažké. Chalani boli trošku polená, takže sme to museli veľmi veľa nacvičovať.




Trénovali sme v školskej telocvični a dosť sme sa ulievali z predmetov :D

Video z trénovania.

Vystúpenie sme mali 22.apríla, takže čas na nás tlačil. Museli sme ísť narovnako a chceli sme to mať čo najlepšie. Presunuli sme sa teda do Centra voľného času, kde sme mali k dispozícii tanečnú sálu.



Týždeň pred vystúpením sa nám začali generálky. Naša Pomáda mala byť približne štvrtá od konca, no páčila sa im tak, že nás dali ako posledných- chceli to tam na záver "rozprúdiť + sme mali byť čerešničkou na torte.



A je tu ten osudový deň. Všetky nacvičovania, všetko snaženie sme mali dať do jedného vystúpenia. Nervózna som ostala až keď sme stáli za závesom a o pár sekúnd sa nám malo začať vystúpenie. Hneď ako začala hrať hudba, vyšli sme spoza opony a užívali sme si to. Počas tancovania začali ľudia tlieskať do hudby. Veľmi nás to nabudilo a tak sme si to ešte viac užili. Ani raz sme sa nepomýlili a išli sme skoro rovnako. Bol to náš najlepší tanec, takto sme netancovali ani na skúškach.






Fotka s našou triednou, ktorá si kvôli nám kúpila tieto šaty, aby sa s nami zladila ♥


Po Pomádová fotka zo šatne.



A nakoniec sem pridávam video. Viem, kvalita nie je najlepšie, ale aspoň môžete vidieť naše vystúpenie. Dúfam, že sa vám bude páčiť.

Páčilo sa vám video? Čo hovoríte na našu Pomádu?

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

4 komentáre:

  1. Vaše Pomáda se mi moc líbila, myslíš, že se vám to hodně povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prespievaná pesnička pecková , keď ste si to skomponovali sami bez hádok tak klobuk dole
    :)
    clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj, tak to je úplne chutné :3 Veľmi sa vám to vydarilo :-) Nemám slov :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥