14. 6. 2015

FUNNY SATURDAY



Hey! Už podľa môjho Instagramu ste si mohli všimnúť, že som si užila víkend, presnejšie sobotu. Mamina mali vo firme jednu akciu, ktorá sa koná každý rok pre zamestnancov. Možno to niektorí z vás poznajú. Je to robené hlavne pre deti, ale je tam toho dosť aj pre dospelých. 
Počasie bolo v sobotu perfektné, takže som si to mohla užiť a plne sa vyblázniť. Ako pomoc som si priniesla kamarátku.

/Ja a môj bratranec/


Dostali sme lístky a na nich sme mali na výber veľa veľa jedla. jednou z možností boli aj malé donuty.

Minnie a Mickey. 

Áno, malé dieťa bolo na trampolíne. Áno, užila som si to :D Ja, športový antitalent som sa naučila robiť salto dozadu.




Kto ste ešte nevyskúšali tieto bubliny alebo ako to nazvať, neviete o čo prichádzate. Je to fakt strašná sranda. Určite to vyskúšajte hoci máte aj 25 rokov! :D

Z luku som strieľala druhýkrát v živote a strelila som si žltého a červeného. Wow úspech!


Majú aj vaši rodičia takéto firemné akcie? Máte radi trampolíny? Skúšali ste už tie nafukovacie gule? Ide vám lukostreľba?

10 komentárov:

  1. Pekne povedena sobota, moje mamka takove akce nema a ani nikdo ze znamejch. Na kouli jsem chtela jit, ale rozmyslela jsem si to. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodne krásne fotky:)

    Budu ráda, když se mrkneš na muj blog a klidne zanecháš i komentář :) ->> http://nelatrebatic.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné fotky, jde vidět, že si parádně užíváš. Ty bubliny musí být fakt sranda. :-))
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to suprově :) taky bych zašla na nějakou podobnou akci, musela to být sranda:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky,musela to byť parádna akcia.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/06/letna-nadielka-pre-citatelky-ga.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky, to musel být úžasný den :-)

    http://wormake.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jééj, to naozaj vypadá, že si si ten deň užila, skvelé fotky!
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, no tak na takejto akcii som ešte nebola. Muselo to byť super :) Lukostreblbu aj tie trampolíny som skúšala, ale tie bubliny som ešte nikde ani nevidela, tak snáď ich niekdy vyskúšam :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vypada to super;)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥