8. 6. 2015

ITS FEELIN LIKE SUMMER


Hey! Máme tu veľa ľuďmi nenávidený pondelok, ale vráťme sa naspäť k víkendu. Ako som už na Facebooku spomínala, cez víkend som bola s rodinou na chate, kde sme aj prespávali. Cítila som sa, akoby už bolo leto. Celý čas som sa opaľovala a kúpala v bazéne. Bolo príjemné po náročnom týždni na chvíľu vypnúť. Som rada, že som nachytala aj trochu hnedastej farby. Aspoň fotkami vám priblížim tento super víkend.


Babka doniesla na chatu luxusné koláčiky :D No nedajte si aspoň jeden!




S maminou sme čakali na západ slnka, tak sme využili čas fotením. Milujem svoju maminu!







Pokusy o skoky.

Večer nám urobil radosť ohňostroj.

Raňajky vonku sú najlepšie.

Pitný režim je dôležitý! Limetka s vodou sú perfektnou voľbou. Super osviežia a je to zdravé.


Aký bol váš víkend? Kúpali ste sa v bazéne alebo ste sa opaľovali?

17 komentárov:

  1. Bože, krásne fotky. U nás bol tiež hic, ale v bazéne som nebola, tak mi to chýba! :)
    http://ankalooksword.blogspot.sk/2015/06/oblubencov-plny-haul.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jde vidět, že sis víkend dost užila. Fotky jsou super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc krásné fotky! :) Odkud máš tu láhev VOSS?:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. perfektné fotky! voss využívam aj ja, len s tým, že ja si iem len čistú vodu :)

    http://itsromanaxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsou úžasné fotky!
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásne fotky!♥ Vidno, že si si víkend naozaj užila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotky. Hlavně s tím západem, nebo spíše růžovou oblohou!
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vážně hodně povedené fotky! Já nemám nikde poblíž takhle bazén, takže zatím nic, ale byla jsem na taneční soutěži :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Víkend byl fakt perfektní, taky jsem se pořád opalovala :) A jsi strašně hezká, moc ti to na fotkách sluší a ty láhve s ovocem Voss jsou úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne fotky :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Přesně tak, snídaně venku uplně miluju! Akorát to všechno odnest ven a pak zase zpátky... :( :D
    HollyChicc

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéé, skvělý fotečky :)) ten crop top je moc pěknej:) odkud ho máš?:) líbí se mi tvůj blog, stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu se těšit na další články!:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéééj ďakujem ♥ crop top je z New Yorkeru :)

      Odstrániť
  13. Ten koláčik vyzeral naozaj mňam, mňam :)
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten koláček vypadá tak lahodně! YUMMY ♥♥♥♥

    AdriMayari http://sszsn.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥