2. 6. 2015

MY MAY | PHOTO DIARY


Máj ubehol ako voda a leto sa už nekompromisne blíži. Máme tu posledné týždne driny a potom zaslúžené voľno. 
Tento príspevok, ale bude o máji. Zdá sa mi, že som ho mala celkom naprataný. Pustime sa teda nato. 

Hneď na začiatku mesiaca sme boli s maminou v Chorvátsku na Plitvických jazerách. Bolo tam veľmi pekne. Viac v článku TU.

 Zo školy sme boli v Brodzanoch myslím, že sa to tak volá v múzeu A.S.Puškina. Bol tam jeden obraz psa, ktorý ma fakt iritoval. Múzeum bolo vlastne v kaštieli, ktorý mal veľmi pekný park.



Hneď prvý víkend sme boli na chate osláviť kamarátkinu 18-tku. Bola to divočina! :D

 Keďže sa môj gympel volá Gymnázium M.R.Štefánika, 4. mája sme boli behať na jeho bradlo. Bola to celkom dosť drina, ale zvládli sme to!


5. mája som mala 17 rokov, takže sme mali rodinnú oslavu. Na fotke môžete vidieť mojich bratrancov.


Fotka s mojimi spolužiačkami. Je to zo dňa, keď sme sa fotili na koncoročnú fotku.

 V máji som bola aj s kamarátkou na výlete v Bratislave. Písala som o tom aj článok, takže si ho môžete prečítať TU.

Nie je nad to mať dobrých kamarátov.

 S mojimi milovanými spolužiakmi sme boli na prechádzke s Bennym. Áno, je to ten pes :D

Maturanti mali výkop, takže o sladké bolo v ten deň postarané.

Cez maturity sme mali voľno a ako je lepšie si ho užiť než v bazéne?

Počas maturít sme boli variť maturantom kávu alebo čaj, takže sme sa neučili. By the way, gratulujem všetkým, ktorí zmaturovali na dobré známky.

Koniec mesiaca som ukončila s ananásových frappé. Ak máte možnosť, určite ho vyskúšajte.

PS: Ak chcete vidieť viac fotiek z môjho súkromia, pridajte si ma na Instagrame, Facebooku alebo Snapchate- jankasipkova.

Máte aj Vy takéto rušné dni alebo všetko stíhate?

5 komentárov:

  1. Ty Plitvické jezera, nádhera. Moc pěkné fotky. Jde vidět, že sis květen na plno užila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, všechno to tak rychle letí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky a už ste mali tak teplo ? :O

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začiatkom mája bolo teplo, potom sa to pokazilo a teraz sú veľké horúčavy :)

      Odstrániť
  4. Tyjo, pěkné fotky! :)
    annatruksa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥