In Beauty Recenzia Summer

READY FOR SUMMER


Hey! Prázdniny už sú takmer tu a s nimi aj užívanie si leta. Ako sa poznám, nejeden krát sa spálim. Avšak, na tohto ročnú sezónu som dostatočne prichystaná. Pomôžu mi vtom výrobky od značky Daylong.

Daylong je vhodný pre všetky typy kože. Môžete ho nájsť v lekárňach alebo aj na internetovej stránke.


Daylong regular SPF 15
Daylong regular SPF 15 je krém na opaľovanie, ktorý je určený pre normálnu, suchú i citlivú tvár. Môžete ho použiť či už na tvár, tak i na telo. Je bez vône. Obsahuje aloe vera a vitamín E. Je bez parabénov a parfumov. Ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vstrebe, na pokožke nelepí. 
Mala som príležitosť vyskúšať ho a môžem vám povedať, že sa nespálite. Natrela som sa ním a potom som nejaké 3-4 hodiny bola vkuse na slnku a nemala som vôbec spálenú pokožku.

Daylong regular SPF 25
Je to vlastne to isté ako Daylong regular SPF 15, ale je na strednú ochranu. Ak ste typ človeka, ktorý sa spáli na slnku, keď tam je hoci len 15 minút, určite je to niečo pre vás. Taktiež ho mám otestovaný na kamarátoch, ktorý sa rýchlo spália .

Daylong After Sun Gél
Daylong After Sun Gél je gél po opaľovaní. Taktiež je bez vône. Mal by byť chladivý, no po vyskúšaní si myslím, že až tak veľmi nie je. Trochu to ucítite. Môžete ho použiť na telo ale aj tvár. Hydratuje kožu, rýchlo sa vstrebáva. Je bez parabénov a parfumov.


Poznáte túto značku? Skúšali ste ju už? Aký krém na opaľovanie používate?

Related Articles

3 komentárov:

  1. Už se zaručeně nespálíš. :-) Značku nepoznám. Já teď používám Astrid a jsem s ním spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tebe asi spálenie nehrozí :D Ale to je len dobre !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle značku neznám, ale zaujala mě. :) Já používám krémy z Avonu :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥