25. 6. 2015

VIENNA HAUL



Ak ste čítali môj predchádzajúci príspevok, viete, že som bola vo Viedni. Jednou z vecí, prečo sme tam išli boli nákupy. Keďže podľa počtu čítaní článkov viem, že vás hauly bavia najviac, nemohla som vám nenapísať tento článok. Osobne mám z tohto nákupu veľkú radosť, pretože som si kúpila veci, ktoré som mala vo mojom Summer Wishliste. Všetky veci sú buď z Forever 21 alebo H&M.

Možno ste si všimli, možno nie, ale mám slabosť na ponožky. Rovnako je na tom aj moja mamina. Tá si vo Viedni kúpila hneď niekoľko párov a ja som si mohla jeden vybrať. Tieto sú z Forever 21.

Jednoduché náušnice, ktoré sa hodia ku všetkému a zlaté náhrdelníky sú taktiež z Forever 21.

Kvetinkový top na ramienka nemôže v lete chýbať. Avšak nie je obyčajný, na chrbáte má vykrojený trojuholník s pásikmi alebo ako to nazvať. Na tele to vyzerá veľmi pekne, je z Forever 21.

Kvetinkové kraťasy zdobené bielou krajkou sú tiež z Forever 21.

Biely top zdobený krajkou nesmel v mojom šatníku chýbať. Perfektne sa hodí skoro ku všetkému. Je z Forever 21.

Poslednou vecou z Forever 21 sú tieto sladké kraťasy na spanie. No nie sú úžasné?

Kraťasy, z ktorých mám nesmiernu radosť, že som ich našla sú z H&M. Tak veľmi som ich hľadala!

Riflové kraťasy s Micky-Mousom sú z H&M. Nemohla som ich tam predsa nechať!

Poslednou vecou sú čierno-biele pásikové šaty alebo dlhé tričko. Už vidím ako si okolo pásu uviažem košeľu a bude to dokonalé!

Máte radi Forever 21? Chcete, aby som urobila Summer Wishlist?

22 komentárov:

  1. Krásne veci :O :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný nákupy! Všechno bych taky brala! Ty ponožky jsou neskutečně roztomilý^^ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty ponožky jsem také viděla a ten květinkový top vypadá krásně! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty kraťasy na spaní bych nosila stále :D jsou rozkošné :3 no i všechno ostatní z forever 21 je nádherné :) Tak ať se ti v tom hezký chodí :)


    http://veronikaloveslife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ananasové ponožky jsou hrozně supr. A všechny kraťasy bych brala :) Skvělé oblečení :)
    Michelle, ma belle

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kadžá věc v tomhle článku je krásná! Ty pyžamové kraťasy jsou roztomilý a všechno ostatní taky! :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkné věci, nejvíc se mi líbí kraťásky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasne vecicky na leto !
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Všetko je tak dokonalé, že neviem, čo by som brala skôr ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Úžastné veci! Máš veľmi podobný vkus ako ja si myslím. Tiež by som všetko okamžite brala.
    www.allbytereza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc pěkné věci. Taky jsem blázen na ponožky. U mě nenajdeš žádné jednobarevné černé, bílé nebo šedé ponožky. Musí být vždy s nějakým vzorem nebo obrázkem, :-) A když je barva ponožek výrazná, tak tím líp. :-D Hodně se mi z tvého nákupu líbí kraťasy s Micky Mousem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kúpila si si naozaj veľmi pekné veci :) a tie ponožky sú dokonalé :3

    VictoriaParker

    OdpovedaťOdstrániť
  13. pěkný haul. Taky jsem jednu dobu ulítávala na ponožkách. Pořád je to můj oblíbený artikl, ale už je tak často nekupuju. Spací gaťky jsou skvělé :-)
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super věci! nemůžu si pomoct, ale ty ponožky s ananasy jsou prostě nejlepší. to pruhované tričko taky vypadá super :)

    giveaway; in another galaxy

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pěkné nákupy, moc se mi líbí květovaný top a top s kraječkou dole :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pěkný haul :) strašně se mi líbí cute ponožkyy :) ve Forever 21 jsem byla jen jednou a vrátila bych se tam :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥