22. 6. 2015

VIENNA

 

 V sobotu sme boli s maminou vo Viedni. Stihli sme pobehať po obchodoch a pozrieť aj nejaké tie pamiatky. 
Ráno nám 6:55 odchádzal vlak do Bratislavy, ale samozrejme, nestihli sme ho, čiže sme museli 2 hodiny čakať na stanici. Po dlhých dvoch hodinách spríjemnených s pizzovými buchtami z Lidlu sme konečne sedeli vo vlaku.


Po príchode do Bratislavy, ktorá sa pomaly začala zapĺňať protestantmi, som bola kúpiť lístky do Viedne. Ani sme sa nenazdali a už sme sedeli vo vlaku.


Vystupovali sme na Hauptbahnhoff stanici, ktorá bola dosť veľká. Pomocou tabúľ sme trafili do metra, kde sme si kúpili lístky. Áno, moja prvá cesta metrom. V metre s nami išiel nejaký čudný chlapík, ktorý tam sám len tak kričal po nemecky a bolo to nepríjemné. Vystúpili sme hneď na Stephanzplatze.















Konečne som bola aj v mojom vysnívanom Brandy Melville.



Čo by to bola za výlet do Viedne bez Starbucksu. Zastavili sme sa na Chocolate Cookie a moje obľúbené čokoládové frappuchino so šľahačkou. 


Na naše šťastie sa konal v ten deň vo Viedni Pride Parade. Je to sprievod gayov, lesieb, transexuálov, fetišistov a podobných ľudí. Táto udalosť sa koná každý rok po celom svete. Bolo to veľmi zaujímavé.





Boli sme sa pozrieť aj do Štefánskeho dómu. Krásne okná!



Náš deň sa končil a tak sme museli ísť na metro. Bohužiaľ, museli sme utekať na vlak. Keby sme prišli o minútu neskôr, tak by sme museli čakať nejaké 3 hodiny na ďalší.
Bratislavská stanica bola plná kukláčov, policajtov a protestantov, ktorí išli s nami vlakom, takže sme mali zaujímavý deň.


Boli ste už vo Viedni? Zmeškali ste niekedy vlak? Cestovali ste už metrom?

14 komentárov:

  1. Hned bych se do Vídně vrátila! :3 Nedávno jsem tam byla také, ale na školním výletě, a tak krásné město z historických památek se těžko hledá. Za svůj opravdu největší zážitek považuji návštěvu Schonbrunne zahrad a zámku, který mě naprosto ohromil a ráda se, už jenom kvůli němu, znovu do Vídně chci vydat. :) Starbucks samozřejmě také nemohlo chybět a popravdě - teď mám docela chuť na cookies :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky aj článok :) Hneď by som na taký výlet išla :D

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky♥ ten starburcks ágrw pred nedávnom som navštívala kaviareň Starburcks a fakt stálo to za to

    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som vo Viedni ešte nebola, ale veľmi by som chcela <3 .. Pamiatky vyzerajú dobre a starbucks tiež. Ale čo ti úplne mega závidím je to že si videla ten pochod gayov, lezieb atď. Ja som na takéto veci trochu uletená takže.. :33

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nedávno jsem taky byla ve Vídni, škoda, že jsem nevěděla, že tam je Brandy Melville :(
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný výlet jste si s maminkou udělaly. Já ve Vídni ještě nebyla, ale metrem jsem už jela. :-D
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super výlet, vo Viedni je super ale neuškodilo by sa tam ísť pozrieť aj keď je teplo no :D

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Páni, takový fajn výlet s mamčou. Ještě jsem ve Vídni nebyla, ale ty fotky - páni, vypadá to tam krásně. A hlavně, že jseš spokojená a pěkně jsi pořídila. btw. Úsměv ti opravdu sluší! ((:

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Do Vídně bych se jednou moc ráda podívala! Podle fotek je to fakt krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasne fotky :) Frapuccino vypada vsude stejne ale ja si ho kupuju jen kdyz jsem nekde na cestach, jinak ne :D JE to taova moje cestovatelska tradice :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásné fotky, moje škola tam byla na vánočních trzích, ale já jsem byla nemocná, takže bohužel, ale snad se tam někdy dostanu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úplne úžasné sú tvoje "cestovateľské" články! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Úplne úžasné sú tvoje "cestovateľské" články! :)

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥