21. 7. 2015

INTERNATIONAL DAY OF ICECREAM



 Hey! Dúfam, že si užívate tieto krásne slnečné dni. Vedeli ste, že je dnes svetový deň zmrzliny? Asi veľa z vás o tom nemalo ani tušenie. Hneď ste o niečo múdrejší. Môžete ho osláviť tak, že zoberiete kamarátku, kamaráta, rodičov, súrodencov alebo babku na zmrzlinu. Ja som tento deň veru jedným nanukom oslávila. Užívajte si slniečko a nezabudnite piť veľa vody! :D









Top- Forever 21
Skirt- C&A
Shoes- Primark
Bracelet- House
Icecream- Homemade

Vedeli ste, že je dnes svetový deň zmrzliny? Oslávite ho nanukom alebo zmrzlinou?

13 komentárov:

  1. Jéé, zrovna na ní mám celej den chut, tak si asi zajdu :))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som dnes mala zmrzlinu a vôbec som netušila, že taký deň existuje :O :D Inak krásny outfit :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O dni zmrzliny jsem neměla ani tušení, ale moc ti to sluší a jsi krásně opálená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný outfit :-

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-purex.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vůbec jsem netušila, že je světový den zmrzliny o.O Jinak super outfit, sandálky jsou krásné :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Myslím si, že toho slnka a tepla už na toto leto aj stačilo. Už neviem, ako sa mám schladiť. Klimatizácia, zmrzlina.. všetko pomôže len na chvíľu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak to som ani nevedela ! :) ale oslávila som ho tak či tak :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky, máš na sobě úžasné tričko a moc ti to sluší! :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Líbí se mi jak sukně, tak top, skvěle sladěné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten outfit vyzerá super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. máš super vlásky ! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Myslím, že teď o prázdninách mám světový den zmrzlin každý den :D Máš krásné tílko a o sukni nemluvě :)
    Michelle, ma belle

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zase ti to hrozně moc sluší! :) Top je úžasnej! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥