8. 7. 2015

MY JUNE | PHOTO DIARY


Jún ubehol ako voda a ja nestíham písať články. Ešte len skončila škola a ja už som musela začať brigádovať. Určite to niektorí z vás poznajú. Myslime ale pozitívne- my to zvládneme! Vráťme sa ale naspäť k téme a tou je, čo som v júni zažila.
Najskôr sa vám chce pochváliť, že som skončila len s dvomi dvojkami na vysvedčení. Pre mňa je to úspech, keďže chodím na gymnázium a idem už do tretieho ročníka.


Dva dni som strávila s Američanmi, ktorí boli u nás na škole a zavolali nás do parku zahrať si s nimi Ultimate Frisbee. Je to niečo ako frisbee a americký futbal. Pre väčšiu predstavu si to pohľadajte na youtube. Američania sa volali David, Dakota a Raylen a boli veľmi milí. Raylen sa páčili moje vlasy! :D


Bola to fakt super partia, tak nás pozvali, aby sme na druhý deň§ prišli na grilovačku. Veľmi som si to užila.



Jednu sobotu sme išli na výlet a nákupy do Viedne. Ak chcete o tomto tripe prečítajte, nájdete ho TU.


Vo Viedni som išla prvýkrát metrom. 


Nebola by som to ja, keby som nepostla fotky jedla. Moje obľúbené raňajky- ovsená kaša s bielym jogurtom a ovocím.



Konečne začala bazénová sezóna a tak už môžem slobodne relaxovať. Keby som mohla, nevytiahnem odtiaľ ani päty. Ste na tom rovnako?



S triedou sme boli na koncoročáku opekať. Áno, spolupráca v kuchyni. Jeden umýva, druhý utiera. Perličkou je, že pri mojich športových schopnostiach som si tam urobil monokel. Zdobil si oko približne týždeň. Rozprávala som, že som sa pobila s bezdomovcom, ktorý mi chcel zobrať špekačku, aby som vyzerala drsne. Yeah! Ani jeden mi to neuveril.



Pizzu som nemala už asi pol roka a keď som bola vonku s kamarátkou z Blavy, urobila som menšiu výnimku. Tak skoro ju nebudem zase jesť. Sľubujem!


Čo sa stalo vám v júni? Chodíte na brigádu? 


14 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok!♡
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok :)) Tá ovsená kaša s bielym jogurtom a ovocím vyzerá super :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluju k tak skvělýmu vysvědčení, na gympl je to fakt obdivuhodné :) jinak pěkné fotky z té vody, ty se povedly!:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratuluji k vysvědčení určitě to je úspěch :) Vidím že sis měsíc užila a klidně postuj více fotek jídla :D :D

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluju k takovým známkám, fakt je to úspěch. Já mám za sebou první rok na gymplu a chlubit se nemám čím :D Super fotek :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mňam mňam ovsená je aj moja najobľúbenejšia a máme rovnakú misku so sovičkami ale moje nie sú zimne naladené, nemajú čapice :D a rovnako sme na tom aj so známkami na konci druhého ročníka na strednej :) dve dvojky si myslím že je veľmi slušné ! :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gratulujem teda aj tebe s k tomu vysvedčeniu :D

      Odstrániť
  7. Dobrý článok :) Spravila si mi chute a túžbu po vode :O
    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky a ten overal je nádherný! :D a to jídlo, šmarja!! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. juuu, jídlo a bazén, skvělý letní osvěžení! máš úžasnej blog, vážně :) a moc ti to sluší!
    http://plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. K vám takhle jezděj ameeeričani jo? To teda závidím!
    Já taky brigádkuju, ale aspoň budeme bohatýýý :)
    a máš krásný vlasy! Ať překážej nebo ne, tak si je nechej! :)

    Tvá Barunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no oni len prišli ako keby odprezentovať, že aký kemp robia, ale boli u nás v meste týždeň :) ďakujem, nehrozí, že by som si ostrihala svoje vlasy ;)

      Odstrániť
  11. Blahopřeji k vysvědčení, je super, že vás navštívili i Američani :) Hrozně pěkné fotky, Vídeň ti závidím, snad se tam taky o prázdninách dostanu.
    Head Up Baby

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥