10. 7. 2015

PALM ROMPER


Wow, je tu piatok a s ním aj nie až také horúce počasie. Áno, je teplo, ale aspoň sa necítim, že sa roztopím. V takýchto teplách si obliekam najradšej niečo veľmi pohodlné. 
Už dávno som pozerala po overaloch, no každý naň nemá postavu a myslela som si, že ja tiež nie. Raz, keď sme boli s kamarátkou na nákupoch, uvidela som tento overal a povedala som si, že si ho musím vyskúšať. Ako vidíte, sedí mi perfektne aspoň dúfam a skvele sa v ňom cítim. Toto leto ho budem mať určite ešte veľakrát na sebe. 









Romper- H&M
Necklace- H&M
Bracelets- Coton
Bag- Primark
Shoes- Vans

Máte nejaký overal? Ako sa v ňom cítite? Páčia sa vám overaly?

16 komentárov:

  1. Krásny outfit :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten overal je suprový. Moc se mi líbí a sluší ti.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný overal, moc ti to v něm slušíí :) Mám doma úplně stejný a jsem do něj totálně zamilovaná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný overal a k tomu úžasné doplňky :-) Opravdu povedený letní outfit :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Overaly se mi moc líbí a tenhle tvůj taky. Kabelka je krásná a náhrdelníky taky :) Prostě kočka :)

    http://sweetelis.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Náhodou ti vážně moc sedí, hodí se k tobě :) taky jsem si nedávno konečně jeden pořídila :))
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na me zapusobily ty boty! :0 Opravdu uzasny! Znacku Vans mam rada a ja sama jedny botky vlastnim.Jsou opravdu krasny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dokonalý outfit! ♥
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten overal je úžasný a taktiež doplnky ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekný outfit :) Najviac ma zaujali náhrdelníky a topánky, tie sú úplne skvostné!
    Kristy Mignonne

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie náhrdelníky sú krásne :) Tiež rada kombinujem viacero kúskov (len trochu in štýl - choker etc.)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie náhrdelníky sú krásne :) Tiež rada kombinujem viacero kúskov (len trochu in štýl - choker etc.)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Vyzerá to luxusne a určite to nos aj ďalej :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Po tom overalu jsem v obchodě už taky pokukovala, ale netroufla bych si ho nosit :-D ale tobě fakt moc sluší! :-)

    www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥