16. 7. 2015

SATSUMA CHEESECAKE


Čo je lepšie na leto ako chladivý osviežujúci dezert? Preto tu mám pre vás pripravený tento mandarinkový cheesecake, ktorý mám nafotený už asi 2 týždne. Nemala som stále čas napísať naň recept. Ale, konečne mám voľnú chvíľu, aby som sa tomu mohla venovať a podeliť sa o túto maškrtu s vami.

Čo budeme potrebovať:

  • džús
  • piškóty
  • 2 plechovky zaváraných mandariniek
  • 250 g masla
  • vanilkový extrakt
  • želatinu
  • stužovač šľahačky
  • 2 ks mascarpone
  • 3 ks vanilkového cukru
  • 1 smotana na šľahanie



Postup:
V mixéri si rozdrvíme celé balenie piškót, ktoré potom zmiešame v mise s roztopeným maslom. S rukami cesto dobre rozmiešame a napevno natlačíme do formy na tortu. Dáme to stuhnúť na 2 hodiny do chladničky.



V mise si zmiešame smotanu na šľahanie a stužovač. Primiešame k tomu dve mascarpone a trošku vanilkového extraktu. Vzniknutú hmotu natrieme na vychladnutý korpus a opäť to dáme na hodinu stuhnúť do chladničky.


Na vychladený cheesecake poukladáme navrch ľubovoľné ovocie, ja som zvolila mandarinky.


Pripravíme si želatinu podľa návodu a prilejeme k nej džús a šťavu z mandariniek. Celé to nalejeme na cheesecake a dáme to do chladničky na 2 hodiny.


DOBRÚ CHUŤ!



Máte radi cheesecake? Aký robievate vy? Vyskúšate niekedy tento môj? Aj vy máte najradšej v lete dezerty?

10 komentárov:

  1. Cheesecake milujem najmä malinový :) Ale určite nabudúce skúsim tento, kedže mandarínky zoženiem celý rok :)
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cheesecake jsem ještě nepekla, ale tenhle vypadá opravdu dobře a určitě někdy vyzkouším :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňam, vyzerá úžasne. Ja som zatiaľ veľa cheesecakekov nevyskúšala, no tento určite by stál za to.
    Na blogu aj ja mám jeden recept na cheesecake, https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/2015/03/31/cheesecake-recept/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ĎAKUJEM za výborný recept, určite ho vyskúšam :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá úžasně :) Možná někdy vyzkouším!

    xx Sab | http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau ... si šikovná :) Vyzerá to super :)
    Pozývam vás na moju GIVEAWAY : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow vypadá moc pěkně :) Určitě ho vyzkouším

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mandarinky milujem, rozhodne to vyskúšam :) TheBookLady

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wow , ten vypadá suprově :)
    denissebeauty.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥