In My Life Random Summer

SATURDAY IN AQUAPARK


Fúha, ale je horko! Je nedeľa večer a ja pre vás píšem tento článok, pretože sa chcem s vami podeliť o ďalší- tentokrát menší výlet. V sobotu som zamierila na juh Slovenska, presnejšie do Dunajskej Stredy. Ak niekto neviete, nachádza sa tam termálne kúpalisko spolu s toboganmi.




Je to tam veľmi pekné. Máte tam niekoľko bazénov, či už pre deti, na relax alebo plavecký bazén. Boli sme tam celý deň, takže ma stihlo opáliť. Našťastie som sa nespálila. Čo ma prekvapilo, že tam bola asi polovica ľudí z Maďarska.




Samozrejme, nebola by som to ja, keby som si tam nekúpila nejaké jedlo. Veľmi mi zachutili zmrzlinové guľôčky. Čokoláda, citrón-limetka je odteraz moja obľúbená príchuť. Skúste si to niekedy dať a zmiešajte to. Mňam!


Taktiež som tam vypila až tri mojitá. Áno  viem, je to celkom dosť, ale oni boli také dobré. Vyskúšala som blue, red a green mojito. 



Po niekoľkých hodinách na slnku som našla maličkú, nazvime to pláž. Bolo tam malé jazero, kde ste mohli skúsiť kajakovanie alebo stand up paddle boarding. Bolo to tam tiché a príjemné.



Aký ste mali víkend? Boli ste už v Dunajskej Strede? Išli by ste tam?

Related Articles

8 komentárov:

  1. Super fotky, určitě sis to moc užila :) A mimochodem jsi krásně opálená :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tam by som sa vyjasala na tych toboganoch :D pekne fotky ;-)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tam je vŽdy pekne :) A máš peknú postavu :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to super, i když já na koupáky moc nejsem - radši si lehnu k přírodnímu koupališti nebo tak, prostě co nejmíň lidí! :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky, hned bych vyrazila někam k vodě :)))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tam jsem nebyla ale vypadá to hezky :) krásné fotky, určitě sis to užila :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie tobogány vyzerajú super, určite tam v lete musím niekedy ísť :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥