In My Life Random Summer

SOMETIMES, WE ARE WORSE THAN SMALL KIDS



 V sobotu som zas a znovu bola na kúpalisku, ale tentokrát v Podhájskej. Keďže vás minulý príspevok z kúpaliska bavil, rozhodla som sa vám napísať ďalší.

Poviem vám, počasie bolo dokonalé. Bolo horko, ale chodili aj mraky, čiže sa to dalo vydržať. A najlepšie na tom bolo, že fúkal vietor. Nie silný, ale príjemný.







V cene sme mali už aj tobogany. S maminým kolegom sme stále chodili na jeden- zobrali ste si akoby karimatku, ktorá mala držiaky a spustili ste sa dole hlavou.. Môžete ho vidieť na fotkách. Boli sme horší ako malé deti! :D  Čudovali by ste sa, ale na druhý deň sme z toho mali obidvaja svalovicu na rukách a máme ju doteraz. Ale neľutujem toho.







Na obed som si dala kuracie prsia s paradajkami a mozarelou. Ako prílohu som si dala hranolky, ktoré som ani nejedla. Bola to mňamka.


/Bez zmrzliny by to neišlo/

/Ešteže sme mali v autobuse také pohodlné miesto/

Boli ste už niekedy v Podhájskej? Na aké kúpaliská chodíte vy?

Related Articles

10 komentárov:

  1. To muselo byť super :) Krásne fotky

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tomto kúpalisku som už raz bola ale celkom som sa tam nudila, takže už tam neplánujem ísť. :) Ale pekný článok.

    Leuš Lifestyle


    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkné fotky, udělala jsi mi chuť na zmrzlinu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pred nedávnom som ti tiež komentovala príspevok kde si bola pri vode už nepamatam aky :D , krása, že si tak užívaš leto
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný článok ale tie chyby v názve nemôžem nechať bez povšimnutia, prosím oprav ich: sometimeS, we are worsE than little (by sa hodilo viac) kids. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V Podhajské jsem ještě nebyla, ale babička tam se sestrou tam chodí často a nemůžou si to vynachválit. :) Jinak super fotky a věřím, že sis to užila :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. do podhájskej chodievam dosť často je to tam super ! :) a krásne fotky :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥