14. 7. 2015

SUMMER MUST HAVES ☼



Hey! Rad letných článkov pokračuje, a preto tu mám dnes pre vás pripravených zopár vecí, bez ktorých by som si leto nevedela predstaviť. Pusťme sa teda do toho.

Nevyhnutnosťou počas leta je pre mňa balzam na pery. Najradšej mám EOS. Kúpila som si ho na Vianoce, keď sme boli v Anglicku a myslela som si, že mi vydrží aspoň rok, no mýlila som sa. Už tam mám fakt len minimum, tak si budem musieť kúpiť ďalší, keď o pár týždňov pôjdeme do Anglicka.

Hudba je môj veľký must have. Neviem si predstaviť, že by niekde na kúpalisku alebo na pláži nehrala hudba. Veľmi mi to vie vylepšiť náladu. Preto nosím so sebou všade slúchadlá- sú malé a praktické!

Určite sa nechcem spáliť, preto používam opaľovací krém. Ja som ten typ človeka, čo miluje slnko, takže je pre mňa dobrou voľbou mať ho stále pri sebe.

Či už cestujem na výlet, dovolenku alebo ležím na pláži, knihu alebo časopis musím mať pri sebe. Nie je nad to, keď sa začítate do dobrého článku alebo knihy a ešte sa aj pekne opálite.

Nikto nechce v lete smrdieť vlastne celý rok. Momentálne najviac používam túto voňavku, ktorá je z Avonu. Veľmi krásne vonia. Bohužiaľ, som taký expert, že neviem opisovať vône.

A ako posledný kozmetický must have sú laky na nechty. Najradšej mám tento, dá sa povedať modrý lak od Miss Sport a krikľavo ružový od Dermacolu.

Mojou najviac používanou vecou počas tohto leta viem, že je ešte len začiatok  je batôžtek alebo vak. Neviem ako tomu hovoríte. Nerada nosím kabelky v ruke, uprednostňujem skôr criss-cross tašky a batohy. Criss-cross tašky sú teraz pre môj obsah malé a batohy veľké, preto sú ideálnou voľbou vaky. 

Aké sú vaše letné Must Haves? Nosíte vaky?

13 komentárov:

  1. Balzám na rty jsou v létě nutností :-) Taky je to moje nejpoužívanější věc léta :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. EOS mám taky, ve světle růžové a je nejlepší:)) a bez sluchátek si nedokážu představit žádné roční období :D:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. EOS mám a je super :) a Papierové Mestá je úplne skvelá kniha ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok!
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pre mňa je jednoznačne letným must have olej na vlasy a farebné laky na nechty :)
    MORE than FASHION
    SUMMER GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moje musthaves je baby lips, výrazná rtěnka, učebnice němčiny a marc jacobs parfém <3.
    CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eosy jsem si také velmi oblíbila, má zatím pořád své první dva, ale jeden už taky dodělávám a určitě pořídím další :) Jinak vaky nenosím, nedokážu si s tím sama sebe představit, není to muj styl a neměla bych to k čemu nosit, ale na ostatních se mi hodně líbí :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paper Towns jsem četla a nemůžu se dočkat filmu! :) A Eos jsem taky měla, s příchutí mint, ale někdo mi ho ukradl :( moc pěkný článek, snad všechny věci bych si taky vybrala jako nezbytné! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dokonalé fotky!! Fakt strašně krásné :) Ten lak od dermacolu mám taky a na léto je úplně úžasný.

    Gold Tattoos

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Bez knížky v létě nikam nejdu! :D Nevím, jestli jsi Paper Towns už četla nebo se teprve chystáš, každopádně můžu jenom doporučit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som ju čítala :) som zvedavá, aký bude film

      Odstrániť
  11. Super článok, Elle takisto veľmi rada čítam:)
    Saja Frey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom momentálne prebieha aj GIVEAWAY!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥