1. 7. 2015

WELCOME HOLIDAY!


Máme tu oficiálne prvý deň prázdnin. Začínajú nové skúsenosti, dobrodružstvá, modriny, úpaly, stratené veci, postúpané nohy a mnoho ďalších vecí, ktoré sa dajú zažiť v lete. Určite ani jeden z vás nechce presedieť doma a ja nie som výnimkou. Poznáte to, robíte si plány už v máji, niektorí skôr, aby ste sa v lete nenudili. Nemám svoje dva mesiace úplne presne zorganizované, ale chcem vám v tomto príspevku opísať, čo by som chcela robiť alebo budem robiť počas prázdnin. 


Od dnes až do 29. júla budem na brigáde. Samozrejme, počas tohto mesiaca pôjdem na nejaké letné párty a kúpaliská. Avšak na žiadny festival sa toto leto nechystám.


30. júla beriem veci a odlietam do Anglicka. Budem tam až do 18. augusta. Určite na mojom blogu nebudú chýbať príspevky z tejto perfektnej krajiny a ani hauly. 

Toto leto som chcela ísť aj na Grape festival, ktorý sa koná v Piešťanoch a na Colour Run, ktorý je v Bratislave, ale oba dátumy sú počas môjho pobytu v Anglicku.


Chcela by som urobiť zopár celodenných výletov. Nasadnem s kamarátkou na vlak a pôjdeme do nejakého mesta. Pochodíme, pofotíme a večer pôjdeme domov. Určite chcem ísť párkrát do Bratislavy. 


V lete nechcem ostať lenivá, a preto budem hrať s kamarátmi volejbal, ultimate frisbee, korčuľovať sa alebo budem chodiť plávať. Ak sa odhodlám, tak aj behávať. Dúfam, že sa to na konci leta aspoň trochu prejaví na mojom tele. 



Na čo sa veľmi teším sú západy slnka pri vode. Neviem, či aj niekto z vás je takým milovníkom západov ako ja. Vtedy na mňa obloha pôsobí veľmi kľudne a vidím, aká je naša planéta krásna a život nie je taký zlý ako sa môže niekdy zdať.
Dúfam, že počas prázdnin nebudem zanedbávať blog a už mám vymyslené aj niektoré články. Samozrejme, nebudú chýbať ani outfity. Ak by ste odomňa chceli nejaký článok, kľudne mi to napíšte do komentára.


A ako posledné čo plánujem na leto je ochutnávka nových jedál, nápojov alebo sladkostí. Veď sú prázdniny a treba skúšať nové veci.


 Aké máte plány na leto? Kam idete na dovolenku?

8 komentárov:

  1. Budeš určitě super prázdniny :) Anglii ti závidím a brigošku taky :)

    Life By Peggie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé plány, užij si prázdniny. Na fotky a hauly z Anglie se už moc těším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky a užij si prázdniny já už je mám od pátku. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to Anglicko ti poriadne uži :) moje plány su najme si užívať, športovať, venovať sa blogu , ísť na festival a na dovolenku do Monaca:)

    http://barborasurakova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkný článek! :) Čekají tě pěkné věci, hlavně ta Anglie! :) a já taky miluji západy slunce - a ještě víc jejich focení :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pristane ti to na fotkách :)
    PS: Máš pekných kamarátov :DDD
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥