31. 7. 2015

WELCOME TO ENGLAND! AGAIN




Ahojte! Ak ste čítali predchádzajúci článok, viete, že som včera letela do Anglicka. Leteli sme z Bratislavy. Mali sme letieť o 22:30, ale lietadlo malo meškanie, tak sme odchádzali o 45 minút neskôr. Let bol v pohode, sedela som hneď pri okne. Leteli sme do Birminghamu a odtiaľ nás čakala ešte trojhodinová cesta autom. Zastavili sme sa ešte v McDonalde a odtiaľ priamo domov. Skoro celú cestu som prespala. Spať sme išli až o piatej slovenského času. Bola som poriadne unavená, pretože som bola vyše 24  hodín hore.
Dnes sme mali pekné slnečné počasie, tak sme išli na výlet. Viac vám o tom napíšem už čoskoro.
Ak chcete vidieť moje fotky a videá z Anglicka, pridajte si ma na Snapchate- jankasipkova alebo na Instagrame.








A čo vy? Boli ste už v Anglicku?

13 komentárov:

  1. Jé jak já ti to závidím! :O Byla jsem tam se školou a strašně se mi to tam líbilo, jak v Londýně, tak i v okolí v menších městech :)
    Užij si to tam! :) Budu se těšit na články z Anglie, pokud nějaké budeš psát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeee v Birminghamu jsem jeste nebyla. jake to tam je? At vim, kam naplanuji dalsi vylet:)
    A k otazce, ano, vicemene odtamtud pisi, studuji ve Skotsku :) x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No my sme boli v Birminghame len na letisku, takže ti neviem povedať :) wow, tak to máš parádne, keď tam študuješ

      Odstrániť
  3. Týjo, můžu se zeptat, co děláš v Anglii? Jenom výlet, nebo tam studuješ? Já tam byla když mi bylo 10, takže si to moc nepamatuji, ale ráda bych se tam vrátila, Anglie je skvělá. :) Určitě budu sledovat dál.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne tu býva tatino, takže sem za ním chodievame :)

      Odstrániť
  4. milujem lietanie :) a do Anglicka by som vždy chcela ísť, tak užívaj ! :)
    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu ! :) COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ještě jsem nikdy v Anglii nebyla, ale rozhodně to plánuju. :) Jinak pěkný článek! Chica loca♡

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já jsem v Anglii ještě nebyla a tiše závidím :( Užívej! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  7. v Anglicku som bola nespočetne krát, no v septembri sa do Londýna aj sťahujem a budem tam bývať a pracovať :)

    tsromanaxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ti závidím, že sa sem sťahuješ :) je to tu perfetktné a vždy sa mi odtiaľto ťažko odchádza

      Odstrániť
  8. pamätám si ako som bola na letnej brigáde v Bornemouth(juh anglicka) , super krásne je to Anglicko ♥prežila som si tam svoje za tie 2.m :D
    uži si to tam poriadne hlavne kopu handier som si z tamať doniesla a zážitkov !
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Bornemouthe som bola asi tak pred 7 rokmi a je to tam krásne, plánujeme tam ísť aj teraz :) veľa oblečenia si odtiaľto nesiem vždy a zážitkov tiež :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥