In Beauty England Other

WHAT I AM PACKING TO ENGLAND



Ahojte! Je streda večer, ja stresujem, pretože ešte nie som dobalená, ale muselo som vám napísať tento článok. Zajtra večer letíme do Anglcika. Viac o tom vám napíšem v článku, ktorý plánujem v piatok.
Vráťme sa späť k tomuto článku. Bude o tom, čo si balím do lietadla. Vždy si toho beriem do lietadla veľa, ale teraz som potrebovala zmenu. Sú to len základné veci, ktoré každý z vás pozná. Zabudla som sem odfotiť gumičku do vlasov a malú cestovnú kefu na vlasy. Snáď vám to nevadí.


Najlepšie sa mi cestuje s batohom, pretože sa mi tam zmestí veľa vecí. Nemám rada, keď musím ťahať kufor cez celé letisko a k tomu mať cez plece prevesenú tašku, ktorá sa mi bude stále zosúvať dole.


Ako si lepšie spríjemniť cestu než časopisom? vždy mi padne vhod, keď čakáme na lietadlo. Samozrejme, nemohla by som letieť bez foťáku. Určite očakávajte články a veľa veľa fotiek. Svoje obľúbené letné laky nemôžem nechať doma, a preto im nechýba miesto v mojej batožine. Bez slúchadiel si to absolútne neviem predstaviť, bez nich by som bola stratená. Či už na letisku alebo v lietadle, stále ich musím mať po ruke.


Peňaženka je asi samozrejmosťou. Ako viete, ja sa nemaľujem, ale na špirále si potrpím, takže aj tá si uchytila miesto v batohu. 


Smrdieť nechce asi nikto a ja nie som výnimkou. Po tom všetkom zhone na letisku sa určite zapotím a nikdy neviete, či vedľa vás v lietadle nebude sedieť niekto smradľavý. Haha, robím si srandu. Dúfam, že sa mi to nestane. Myslím to s tým smradľavým spolusediacim. Žuvačky, taktiež jedna z dôležitých vecí do lietadla, hlavne keď vám zaľahne v ušiach. 

Čo si brávate do lietadla vy? 

Related Articles

7 komentárov:

  1. Tak si uži Anglicko :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užij si to tam!

    dendyss.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem letěla letadlem jenom jednou, ale znova bych si sbalila asi stejné věci jako ty :) Užij si Anglii! Těším se na článek ;)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uži si poriadne anglicko a hlavne nech vinde počasíčko :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uži si ! :) časopis alebo kniha je pre mňa jedna z najdôležitejších vecí pri cestovaní :) a krásny batoh.
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já nesmím zapomenout mobil, sluchátka a knihu. Užij si to tam! :)
    DocumentThisMoment

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥