In England Summer Travel

DAWLISH WARREN


Vo štvrtok sme prileteli do Anglicka a v piatok sme sa rozhodli niekam ísť. Náš prvý trip bol do Dawlish Warren. Je to prímorské mesto na juhu Anglicka. Cez víkendy býva dialnica v Británii preplnená, pretože všetci cestujú k moru. Cesta nám teda trvala nejaké 2-3 hodiny, ale dalo sa to vydržať.
Keď sme prišli pri more, bolo tam veľa ľudí. Mne osobne to neprekáža, mám rada, keď ich je niekde veľa. Niektorí sa kúpali, iní tam chodili v mikinách. Najskôr sme boli na obede. Dali sme si Fish&Chips- jedlo, ktoré milujem. Plný energie sme pochodili , pofotili sa a potom sme si aj my išli ľahnúť na pláž. Moja zvedavosť mi nedala a tak som sa odhodlala ísť vyskúšať more. Nie, nemala som na seba plavky, len som si chcela namočiť nohy. Bola celkom ľadová, ale dalo sa to vydržať. Potom sme s tatinom skočili na perfetknú zmrzlinu, ktorú som ledva ledva zjedla. Ešte sme si posedeli na pláži a pomaly sa začali baliť. Domov som odchádzala najedená, šťastná a nohy som mala jak solničky. Haha!



















/Najlepšia zmrzlina- Chocolate, Cookie & Cream/


/Vlna so mnou nebola kamarátka, ošpliechala mi prdel :D /




Máte radi pláže? Kde ste jedli najlepšiu zmrzlinu? Kedy ste sa naposledy kúpali v mori?

Related Articles

9 komentárov:

  1. Nejlepší zmrzku jsem měla na Havaji ♥ TUHLE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné fotky :) a odpoviem aj na otázky - pri pláži som bola len párkrát,ale páčilo sa mi tam.Zmrzlinu nemôžem jesť,takže neviem odpovedať :/.A v mori som bola naposledy v 8 rokoch :)
    LelaLeenaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pláže miluju! Speciálně tu u nás v Abe, kde jsem měla i nejlepší zmrzku, ačkoliv zmrzlina z dovolené v Chorvatsku je taky hodně obstojná. A v moři jsem se koupala tak dva týdny zpět, pokud se tomu dá říkat koupání - náhodou se ve Skotsku udělalo na pár hodin léto a tak jsem si na pláži vycachtala nohy:D

    To město, kde jsi byla vypadá fakt kouzelně. Nikdy bych neřekla, že ty rudé kameny jsou v Británii :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já jsem ještě v Anglii nebyla, takže super inspirace :)) je tam nádherně! Parádně by se tam fotilo. Jinak za mě nejlepší zmrzlina v Rakousku v LAXENBURGU :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. čože, tak to je krása, tiez som v anglicku, ale k moru sa asi nedostanem. strasne sa mi páčia tie farebne domčeky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky jsi pořídila, bylo tam určitě krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja práveže nemám rada veľa ľudí, ale nevyzerá to tam až také preplnené, takže to muselo byť super, a tie farebné domčeky sú ňuňu :)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥