In England Fashion Outfit

DUNGAREE SHORTS


Prvý outfit z Anglicka je na svete. Dúfam, že sa vám moje cestovateľské články páčia. Budem rada, ak mi to dáte vedieť do komentára.
Čo sa týka outfitu, je veľmi jednoduchý a pohodlný. Mám ho nafotený už asi týždeň a videla som, že Niky z A Cup Of Style dávala outfit s podobnými kraťasmi. Dúfam, že vám to nebude vadiť a nebudete si myslieť, že po nej opakujem. Je to len zhoda náhod.
Na tieto nohavice som už dávno pozerala na Instagramových fotkách a veľmi sa mi páčili, ale nemala som odvahu si ich kúpiť. Keď sme boli v Primarku padli mi tam do oka a niečo mi hovorilo, aby som si ich zobrala. Vybrala som si tam k nim aj tento pásikový crop top a outfit bol na svete. Moje vansky sú vám už určite známe a viete, že na ne nedám dopustiť.








Crop top- Primark
Dungaree Shorts- Primark
Shoes- Vans

Máte aj vy takéto kraťasy? Páčia sa vám moje cestovateľské články?

Related Articles

14 komentárov:

  1. Jsou super!
    Taky po nich už delší dobu koukám a teď v srpnu hodlám jet nakupovat, tak uvidím, třeba narazím na nějaké za příznivou cenu ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kraťasky sú super :) Mne sa veľmi páčia, kedže sú na trakoch :) a čo sa týka cestovateľských príspevkov, tak mňa obone veľmi bavia :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie boty sú super !!! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super outfit a věřím, že velmi pohodlný :) Jinak se mi cestovatelské články líbí moc :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelá kombinácia, jedna z mojich najobľúbenejších;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super outfit, moc ti to sluší, také bych chtěla takové "lacláče" :)
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný outfit :) Takovýhle kousek snad nikdy z módy nevýjde !
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Outfit je super, po těchle kraťasích toužím snad už od mala, ale ještě je nemám, haha! :D sluší moc! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Cestovatelské články se mi moc líbí a tento outfit je naprosto dokonalý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne dungarees a takisto tričko, pásiky sú super.
    http://justaddcourage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥