31. 8. 2015

I´M NOT SHOPAHOLIC, I JUST LOVE PRIMARK, NEW LOOK, H&M,...


Už je to vyše dvoch týždňov, čo som sa vrátila z Anglicka a nestihla som vám sem dať druhú časť vecí, ktoré som si tam kúpila. Možno ste už postrehli, že milujem nakupovanie a obzvlášť v Anglicku. Je ťažké udržať sa v realite a nenahádzať všetky pekné vecí, ktoré uvidím do košíka. 

Najlepšie vzorové ponožky kúpite jedine v Primarku! Tie s tými opicami som zobrala aj pre spolužiakov, nebojte sa, nenosila by som až 4 páry.

High waisted kraťasy som už súrne potrebovala a bolo fajn, nájsť tie pravé v polovici leta :D V New Looku mi taktiež padol do oka tento šedý svetrík, na ktorý sa už veľmi teším.

Aj vy máte tak radi H&M? Hlavne v tom anglickom vždy nájdem perfektné kúsky. Kvetinková mikina je pre kamarátku a tá druhá pre mňa.

Rada nosím sukne, no nemala som žiadne letné šaty. Do týchto krásiek som sa zamilovala v H&M.

Mikina z Primarku bude perfektná na jesenné dni, kedy si ju ráno rýchlo hodím na seba a pôjdem do školy.

Jemné náhrdelníky som si v poslednej dobe veľmi obľúbila a v Primarku som si našla ďalšie, ktoré poputovali do mojej zbierky.

EOS je mojou srdcovou záležitosťou a ten, ktorý som si kúpila na vianoce je už skoro úplne minutý. Preto som si v Urban Outfiters musela doplniť zásoby.

Konečne som si kúpila mascaru od Benefitu! Možno na ňu neskôr urobím recenziu.

Po tomto poháriku som túžila celé leto, no nikde v obchodoch som ho nevidela. S maminou sme náhodne zašli do menšieho anglického obchodíku s doplnkami a tam som ho uvidela. Ani sekundu som neváhala a už som s ním stála pri pokladni.

Páčia sa vám moje nákupy? Čo ste si kúpili naposledy vy? Aký EOS máte doma?

23 komentárov:

  1. Nakoupila jsi hezký věci :) Většinu z toho bych si koupila taky :D

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie ponožky sú totálne úžasné !! :) A páči sa mi aj ten pohárik :)
    THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Koupila sis úžasné věci :) Ta květinová minika je super, hodně se mi líbí i ty květinové šaty, doplňky a ta sklenice je top! :) Super článek :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé veci ... Najlepšie sú veci s kvetinami :* :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne veci, hlavne ten pohár !:)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ach, nákupy v Anglii, klasika :D Super věcičky sis koupila :)

    Jinak, ráda bych tě pozvala na můj nový blog s tajnostmi, které nemohu sdílet v reálu běžně s lidmi (nevěra, sex, láska, peníze...), všechna témata, která řeší každý normální člověk, ale detaily z nich, které jen tak někdo vědět nemůže... Můj tajný deníček, 100% autentický, Belliny tajnosti Bella*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné věci! :) Ty ponožky s opičkami jsou vážně roztomilé. :) Jinak můžu se zeptat za kolik v Anglii výjde EOS? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) mňa tam vyšiel 6,50 libier myslím :)

      Odstrániť
  8. Moc pěkné věci, nejvíc se mi líbí hrneček a ponožky s opičkama! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tu mikču v Primarku si asi taky zajdu koupit :)))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nákupy sú božské! Milujem nakupovanie ^^ :D ponožký sú skvelé, ja mám marshmellow (alebo ako sa to píše :DD) a vždy, ked sú vyprané,znovu si ich dám! :D
    Tá tvoja mikina z H&M je nádherná! Majú ju aj u nás v novej city arene,z čoho som bola nadšená a stále rozmýšlam, či sa mám pre ňu vrátiť :) nosím totiž skôr jednofarebné a jednoduché kúsky :)
    Náhrdelnìky sú taktiež krásne, bohužiaľ ale drahé - je mi ľúto dať za taký náhrdelnìk naprìklad 7€.. :) ja som si ho našla ale za 3€ a tak som sa tešila.. :D

    Reading Books With Love

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďalšie super nákupy :) Tie ponožky sú najkrajšie :3
    SASHA´S LIFE



    OdpovedaťOdstrániť
  12. pekné veci :) najviac sa mi páči mikina a ten pohárik :)
    www.radushmiami.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veci vyzerajú prekrásne, naozaj! ☺ Neviem sa dočkať, keď navštívim Primark.. si tam nechám celý svoj majetok :D
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Já prostě nemůžu z těch ponožek :D Vždycky když jdu kolem nich koukám na ně, ale nikdy je do toho košíčku nehodím :D Nejvíce se mi asi líbí ty šaty z HM a mikča z primarku :)
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Držet se v Primarku a nekoupit všechno je vždycky strašně těžký :D Mají tam super věci :) Ale vybrala sis dobře! Fakt moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásný věci :))
    Já se do Primarku chystám a jsem zvědavá kolik tam utratím když vidím jak úžasný věci si tam lidi kupují xd
    Ty ponožky jsou luxus♥

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne náhrdelníky :-) Zbožňujem crazy ponožky :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Super veci☺
    Kukni na môj blog
    vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥