17. 8. 2015

NIKE ROSHE RUN


Nike Roshe Run, kto by nepoznal tieto tenisky. Plno fotiek všade kam sa len pozriete. Už dlho som snívala, že si raz jedny kúpil a ten čas nadišiel. Konečne si ich môžem s radosťou vyškrtnúť z môjho imaginárneho wishlistu. 
Viem, že tieto tenisky nie sú lacná záležitosť, ale zarobila som si na ne sama, čiže mám väčší dôvod vážiť si ich.
Na Slovensku som ich v obchodoch nevidela a cez internet som si ich nechcela objednať, pretože som nevedela, ako by vyzerali na mojej nohe a či mi padne dobre číslo. Keďže som teraz v Anglicku, využila som príležitosť a vybrala som si tu nových miláčikov. Musím sa priznať, že neboli mojou prvou voľbou. Farebné som nechcela, potrebovala som nejaké, ktoré by sa mi hodili ku všetkému. Najskôr som si skúšala čisto čierno, no tie mi prišli obyčajné. Potom som chcela bielo-čierne, no nikde nemali moju veľkosť. Do tretice som si vyskúšala tieto a keď som ich uvidela, že na mojich nohách vyzerajú perfektne, vedela som, že s nimi dnes budem odchádzať domov.
Musím povedať, že sú veľmi pohodlné a čo ma prekvapilo, že sú ľahké.
Možno sa nebudú každému z vás páčiť, ale ako sa hovorí- sto ľudí, sto chutí.







Páčia sa vám tenisky Roshe Run? Chceli by ste také? Čo hovoríte na tie moje? Vlastníte aj vy jedny?

15 komentárov:

  1. Vypadají dokonale a je fajn, že z nich máš takovou radost!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wot, ty boty vypadají úžasně! a určitě musí být i pohodlné:O
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie vyzerajú nádherne, určite by som ich brala!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už dlouho čtu tvoje články, strašně mě baví a snad poprvé (možná podruhé?) píšu komentář! <3 :-D Boty chválím, jsou skvělý! Já mám v plánu zase ZX Flux od Adidas.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. páni! Super, jelikož maj "zebrový" styl, tak se mi moc líbí, já tohle můžu :) já zas sním o air maxech tak uvidím, zda si je někdy koupím a nebo zůstanu jen u klasických Power botasek od Batě :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsou nádherné, taky bych je chtěla :D :)

    Aussie Review

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné Rosche:) Taktiež jedny vlastním a chodí sa v nich ako v bavlnke!
    Bola by som rada, ak by si navštívila môj blog: http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ty jsou skvělé, taky by se mi takové líbily.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Su velmi pekné :) Tiež mám jedny a musím s tebou súhlasiť že sú ľahké a veľmi pohodlné. http://allbytereza.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sú nádherné :) Ja tiež uvažujem, že si kúpim čisto čierne, no ako si povedala, na Slovesku sa zháňajú ťažko a internetový obchod je do istej miery riskantné rozhodnutie.
    Kristy Mignonne

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Také po nich koukám a mám v plánu si je do 14 dní koupit. :D
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥