8. 8. 2015

PRIMARK HAUL


Ako všetci asi viete, milujem nákupy a milujem Primark. Každý rok tam toho veľa nakúpim a tentokrát to nie je žiadna výnimka. Zatiaľ sme neboli nikde nakupovať okrem Primarku. Majú tam tak veľa krásnycn vecí, ale musela som sa krotiť, keďže tu nie sme až tak dlho a čakajú ma aj iné nákupy. Viem, že máte radi hauly, tak dúfam, že som vás trochu potešila.

Do Anglicka som si zobrala tenisky na behanie a potrebovala som si kúpiť nejaké športové tričko a legíny. Primark bol správnou voľbou.

Priznávam, že aj ja som podľahla pásikovému trendu. Tento skoro crop top som ta, nemohla nechať.

V Primarku majú aspoň podĺa mňa pohodlnú spodnú bielizeň a dokonalými vzormi.

Tento overal mi hneď padol do oka. Nie je perfektný?

Týmito krátkymi kraťasmi na traky som si nebola vôbec istá, ale niečo mi hovorilo, aby som si ich zobrala. 

Nie som obľúbencom veľkých tašiek, radšej uprednostňujem cross body bags. Táto je staroružovej farby, ktorá sa mi veľmi páči a stála len 2 libry! Čierny crop top sa bude dokonale hodiť k high wasted kraťom alebo ku skater skirt. Zaujalo ma, že ramienka sú na chrbáte prekrížené.

No nie sú pyžamové kraťasy s Minnie zlaté? Pringles nohavice sú dlhé a sú tiež na spanie. 

A poslednou vecou je pohár. Už sa teším, keď si doňho nelejem džús alebo limonádu a budem relaxovať pri bazénie.

Máte radi Primark? Boli ste tam už niekedy? Čo si myslíte o mojich nových jeansoch?

23 komentárov:

  1. Strašne pekne veci si si kúpila, jeden z mojich snov je nakúpiť v primarku :D :)
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký článek a to oblečení je naprosto boží ! na mém blogu je soutěž tak se koukni !
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezký článek a to oblečení je naprosto boží ! na mém blogu je soutěž tak se koukni !
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechny věci jsou super, nejvíc se mi líbí asi ty kalhotky to jsou uplně super vzory :D A ten pohár taky boží :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super veci :) Trakové kraťasy, cross body kabelka a športové veci sú top
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné věci jsi nakoupila, nikdy jsem v Primarku nebyla tak snad jednou :-).

    Maybe one day you'll understand

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Opět super nákupy! :) Ten crop top s tou kabelkou jsou super!^^ :)

    One little girl told

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super nákupy! Do Primarku bych chtěla taky na nákupy a až se tam dostanu, tak vím, že si koupím plno spodního prádla, protože ty tvoje kalhotky jsou naprosto úžasné :D :)

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Parádny nákup! To pásikavé tričko je super!!! :))
    SASHA´S LIFE

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kabelka je náádherná :3 Veľmi sa mi páčia také jemné farby :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Homerovi kalhotky a minnie kraťásky rozhodly! Musím tam jet co nejdřív! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Samé super věci! :) Když jsem byla v Primarku já, taky jsem si hodně věcí vybrala. Super obchod. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Teda super nakup, ja dneska take byla v primarku a koupila si leginy, tricko a boty na podpatku.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Juu, skvělý věci! <3 Kor ty pyžamový kraťasy s Minnie ^_^ Chtěla jsem vyjmenovat, co se mi líbí, ale bylo by to asi "super crop topy a kraťasy, takový bych taky brala, jo a taky super kalhotky a věci na spaní!" :-D
    Byla jsem v Primarku jednou v Anglii a strašně bych tam chtěla znova, jak vidím všude ty hauly :-D :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. To pruhované tričko a crop top jsou mými favority, ale třeba bych asi taky neodolala těm kraťáskům!! :) a kabelce, hihi :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  16. super haul ! :) V primarku som ešte nebola ale plánujem ! :D
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tie pringles nohavice su super 🌹

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Taky bych ráda jela do Primarku :) krásné věci sis pořídila. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásné věci sis koupila:)) Hlavně ty kraťásky s Minnie♥
    Verranda

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Tie croptopy sú úžasné a vždy som chcela denimový overal!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Milujem Primark :3 minule som tam nechala 200€ len tak z fleku :D

    http://booklovers-world.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Úžasné veci :D Pohár proste krásny, aj spodná bielizeň a športové oblečenie :) Ak budem trpezlivá, raz sa do Primarku tiež dostanem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥