In England Fashion Outfit

STRIPES AND PALMS


Niektoré dni v Anglicku nie sú slnečné, hoci je leto. Preto musím občas kraťasy vymeniť za dlhé jeansy. Jedny čierne už v mojej skrini vlastním, ale to sú ripped jeans a potrebovala som jedny obyčajné. V New Looku majú aspoň podľa mňa veľmi pohodlné jeansy a tak som si tam tieto vybrala. Zatiaľ som s nimi spokojná. Nevybledli a nemajú vyťahané kolená, čo sa nedá porovnať oproti čiernym jeansom, čo som mala z Tally Wejlu.
Možno som to už spomínala, možno nie, ale ľudia v Anglicku sú veľmi milí. Nech si kto hovorí, čo chce, ja si za tým budem stáť. Pri fotení tohto outfity jeden starý pán zaklopkal na okno, ukázal mi palec hore a milo sa usmial. Nie je to pekné?









T-shirt- H&M
Jeans- New Look
Bag- Topshop
Shoes- Nike Roshe Run

Aj vy musíte mať vo vašom šatníku aspoň jedny čierne jeansy? Ceníte si malé povzbudenia?

Related Articles

8 komentárov:

  1. Krásný a jednoduchý outfit :) Já se přiznám, že mám černé džíny jenom jedny a to high waisted, protože nemůžu nikde sehnat takové, které by mi vyhovovali.
    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit :) A tie boty sú TOP !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný jednoduchý outfit na první pohled, na druhý pořádný krásně sladěný, palec hore. Přijde mi strašně super, že se narozdíl od většiny fashion blogerek na fotkách upřímně směješ. Máš novou pravidelnou čtenářku :)

    http://Celbova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. prúžkované veci mám veľmi rada :) pekný outfit !
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mmmm, easy, hezký, krásný, s těma botama to vypadá parádně! ((:

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Závidím ti ty tenisky! ^^ Krásné jsou! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež som nemala poriadne čierne džínsy, teda mala som dve- jedny príliš malé, jedny príliš veľké :D ale konečne mám normálne. A tie tvoje sú super :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥