20. 8. 2015

TORQUE


Ahojte! Dnes vám píšem už zo Slovenska. V utorok večer sme leteli naspäť. Od vtedy som sa ešte nezastavila. V stredu ráno som sa musela vybaľovať, doobeda boli vybavovačky v meste, poobede pohreb a večer som išla spať ku kamarátke. Dnes sme zase boli nakupovať a stále nejaký frmol. Zajtra večer ideme na víkend do Talianska, ale o tom budú články neskôr.

Avšak dnešný príspevok je pokračovaním. Toto krásne mesto sa volá Torque, kde sa nachádza aj Babbacombe beach, o ktorej som písala článok. Pamätáte, tam som videla tuleňa naživo?! V Torque sa nachádza prístav, kde máte možnosť povoziť sa na lodiach. Majú tam aj perfektnú zmrzlinu. Mňam! Pláže v centre Torque boli pieskové a bolo tam pomerne dosť ľudí. Keď sme po jednej kráčali, tak som to kamerovala a jeden černoch si tam tiež kameroval na telefón, a tak sme si navzájom zakývala. Pre mňa je to celkom zážitok. Na niektorých miestach boli vyplavené chaluhy, takže to tam trochu smrdelo- príroda. Nebolo to však nič hrozné.







Kúsok od pláže bol aj malý zábavný park. Bolo tam len zopár kolotočov a nejaké stánky.


V Torque je aj nazvem to morská Zoo. V tomto areáli sa nachádzali tučniaky.









Páči sa vám toto mesto? Chceli by ste video z Anglicka?


9 komentárov:

  1. Veľmi pekné fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera. Podle fotek tam muselo být opravdu skvěle. Video klidně dej, ráda se podívám.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Opět úžasné fotky! :) A video? Určitě! :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článok, najradšej by som sa tam hneď teleportovala! :D
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné fotky! Užij si Itálii, taky jsem letos byla :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥