10. 9. 2015

A BALANCED DIET IS CHOCOLATE IN BOTH HANDS


Upršané počasie a vietor- to nás teraz sprevádza každý deň. Úprimne, nemám takéto počasie rada. Nepôsobí na mňa zrovna najlepšie. 

O necelé dva týždne bude u nás jarmok a takmer ako každý rok som ostala chorá. Z ničoho nič ma chytili horúčky a tak som celé dni v posteli a pozerám filmy. Ako viete, už to bude skoro mesiac, čo som sa vrátila z Anglicka. Milujem jedlo a viem, že veľa z vás tiež. Preto som sa rozhodla, že vám napíšem tento článok. Až keď som dávala dokopy fotky, zistila som, že veľká väčšina z toho sú sladké veci. Nebojte sa, jedla som aj normálne jedlá, ale tie nevyzerali až tak zaujímavo na fotku. A dokonca som tam bola niekoľkokrát behať.

Moje prvé makrónky. Vyskúšala som čokoládovú, malinovú, vanilkovú, citrónovú a pistáciovú. Najviac mi aj tak chutila čokoládová. Mňam!


Ak pôjdete niekedy do Anglicka, určite zájdite do Azdy a vyskúšajte tieto dokonalé cookies. Najlepšie sú s mliečnou čokoládou. 

Keď sme boli v Bristole, zastavili sme sa v Angelberry, ktoré sme hľadali pomocou GPS, aby som mohla ochutnať frozen yogurth a bol perfektný! Áno, dala som si do toho veľa zvláštnych kombinácií.

Fish&Chips- typické anglické jedlo, ktoré môžete ochutnať po celom Anglicku. Je jednoduché, ale chutí výborne.

Na každom kroku pláže nájdete stánky s organickou zmrzlinou, ktorá je delikátna. 


V Krispy Kreme som ochutnala šišky, o ktorých sa hovorí, že sú veľmi dobré. No, mali pravdu.

Čo by to bolo, keby som sa nezastavila v mojom milovanom Starbuckse.


A na záver nezdravé jedlo z KFC.

Máte radi jedlo? Čo by ste z toho chceli ochutnať?

13 komentárov:

  1. Hneď by som si to dala ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam! B&J je moje nejoblíbenější zmrzlina, anglické cookiesky taky miluju, nejvíc mi chutnají z Teska s čokoládou, mořskou solí a karamelem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Když ono to nezdravé jídlo je táák dobré! :D
    Tak si třeba můžeš přečíst o mých 5ti tipech na běhání, už brzy na blogu!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@seznam.cz

    Nezapomeňte se zúčastnit GA o 2 keramické dózičky ve tvaru cupcaků: http://natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sakra, mám hlad :D
    Pěkný článek! :)
    http://dencaurbankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam !! Hneď by som si dala. Ben & Jerry´s som ešte nemala, ale plánujem si kúpiť odkedy sú v Tescu :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ňami, děláš mi chutě! :) Makronky jsou nejlepčí a můj favorit je asi taky čokoládová :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak tohle je článek přímo pro mě, ještě že už jsem po večeři :D .. Makronky chci taky strašně ochutnat a frozen yoghurt tiše závidím ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dosť dobrý kýbel z KFC :D Ale zjedla by som aj všetko ostatné :D Čokoládová makrónka je tiež moja obľúbená. Teda možno ešte s pistáciovou :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mnam! to vypadá všechno tak strašně dobře. Ta zmrzlina! :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mňamky to sú mňamky♥
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sakra, mám hlad :D Makronky bych chtěla zkusit taky :)

    Beauty Wishlist 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super název článku a naprosto souhlasím! Mňam <3
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky ke mně na blog. Mimo jiné i na giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama v dramatickém,podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥