In England Summer Travel

BRISTOL


Bristol je mesto na západe Anglicka. Vždy sme sem chodili nakupovať, no tentoraz sme zašli objavovať mesto. Zakaždým, keď sme sem išli, zaujali ma z auta tieto farebné domčeky na kopci. Vďaka nášmu objavovaniu som si ich mohla dostatočne prezrieť. Malým potešením pre nás bolo, že sme sa odviezli na loďke, hoci len na druhú stranu.
 



Ľudia sa sem chodia pozerať aj na túto loď, ktorá bola v 19. storočí myslím, že v tomto storočí najdlhšou loďou na svete.




Ďalej sme sa išli pozrieť do centra, kde bola táto veľryba, ktorá bola vyrobená z dreva a vlnky boli vyrobené z plastových fliaš. Zaujímavé no nie?


Podľa GPS sme našli Angelberry a ja som konečne mohla ochutnať Frozen Yogurt.

Na námestí hrala skvelá kapela. Prekvapením bolo, že hrali africkú hudbu a boli fakt dobrí. Ľudia okolo tancovali a niektoré tance nás skvelo pobavili.

V Bristole a v Londýne prebiehala výstava ovečky Shaun, ktorá bola vytvorená práve v Bristole. Po celom meste bolo vystavených až 70 druhov tejto ovečky.


Zapáčil sa vám Bristol? Poznáte ovečku Shaun?

Related Articles

7 komentárov:

  1. Vypadá to tam opravdu nádherně, ta velryba je skvělý nápad..! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta velryba je opravdu zajímavá:) skvělé fotky
    verranda.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ani typicke Anglicke posmourno na fotkach mi nevadi, hned bych se tam jela podivat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Z Bristolu jsem nedávno přiletěla, když jsem byla u známých a mohu říct, že je to opravdu krásné město i okolí :)!

    http://small-literaryworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥