5. 9. 2015

CLEVEDON


Milujem to tu- všetko! Za ten čas, čo som tu, moje srdce zrástlo s morom. Dobre, koniec romantiky. Dnes vám chcem napísať o inom zážitku. Rada sa večer idem len tak prejsť k moru a ešte len som vychádzala z domu, zastavil si ma starší manželský pár. Pochválili ma, že aká som pekne opálená a pýtali sa, odkiaľ som. Keď som im povedala, že zo Slovenska, bolo vidieť, že úplne presne nevedia, kde to je, tak som im to musela trochu opísať. Pýtali sa, či tu máme celý rok teplo, keďže som im spomenula, aké horúčavy sú momentálne na Slovensku. Odpovedala som, že tu máme také teplo len v lete a v zime je u nás sneh. Teta hovorila, že pre ňu by neboli také teplá ako máme na Slovensku. Chvíľu sme sa ešte rozprávali a potom sme sa rozlúčili. Príjemný pocit stretnúť milých ľudí.








T-Shirt Dress- H&M
Shirt- Terranova
Shoes- Nike Roshe

Nosíte T-Shirt Dress? V akej kombinácii ich nosíte? Máte radi jednoduchosť?

12 komentárov:

  1. Naozaj veľmi ti to sekne <3 moc si krásna :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk Každý deň, nový príspevok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné fotky :) Tie tričkové šaty sú super ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty šaty jsou fakt super. Už dlouho podobné sháním. Mixování vzoru moc nemusím, ale i tak se mi outfit vcelku líbí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší, takovéhle kombinace miluji :) a takovéhle malé zážitky jsou ty nejlepší ♥
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš moc pěkný blog proč jsem ho objevila až teď ? :D
    a moc pěkné fotky a outfit pěkně si to zkombinovala :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja by som tiež najradšej žila niekde, kde nikdy nebývajú horúčavy, tiež to nie je počasie pre mňa :/. Toto leto mi dalo riadne zabrať. Som šťastná, že sa skončilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jéj krásna si v tých šatkách :) ,
    super fotky!
    https://clodyteenmummy.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krása! Ty boty naprosto zbožnuji! ^^

    everythingononepaper.blogspot.con

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥