14. 9. 2015

JEWELRY TAKES PEOPLE´S MINDS OFF YOUR WRINKLES


Šperky nie sú hriech. Asi ste to počuli už všade, no je to tak. Je to maličkosť, ktorou si dokážeme hlavne my ženy urobiť radosť. Naskytla sa mi príležitosť od stránky Jej.sk, ktorá je plná krásnych šperkov. Čo vám poviem, je to potešenie pre oči.


Balíček mi prišiel do 2-3 dní. Keď som ho otvorila, prekvapil ma list. Bol celý ružový s bielym srdiečkom a pôsobí to na mňa veľmi dievčensky, čo je určite dobré. Vybrala som si teda tri náramky, ktoré môžete vidieť na obrázkoch a nájdete ich TU. Užite si!




Poznáte túto stránku? Páčia sa vám moje náramky?

9 komentárov:

  1. Túto stránku nepoznám, ale náramky sú veľmi pekné :) Ja však moc náramky nenosím, jedine pandoru a hodinky, takže skôr radšej nakupujem náhrdelníky a náušnice :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Stránku nepoznám, no šperky sú krásne .)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuto stránku neznám, no vypadá velice zajímavě, takže ji ráda poznám!

    Klára
    NARA blog CZ
    www.natalieklara.blogspot.cz
    narablog54@gmail.com

    Zveme Vás k naší cupcakové giveaway, tyhle cupcaky ale radši nejezte!:
    http://www.natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stránku znám,ale zatím jsem tam nic neobjednávala. Nejvíc se mi líbí asi první a druhý náramek, ale krásné jsou všechny ♥♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Musim sa priznat, ze tvoj blog sledujem uz dlhsiu dobu, a mas velmi podobny vkus na veci, aky mam ja... Aj v obleceni.
    Naramky su kraaaaasne, (ten posledny je toop :) ) pacia sa mi vsetky tvoje clanky, aj tvoj zmysel pre detail, a cit ze si pekne naramky poukladala a kvalitne pofotila :) su to veci, co si clovek mozno hned nevsima (a mozno ani nevie hned definovat, ze preco mu prispevok pride super a nelutuje minuty co mu obetoval)... Ale prave to vyzaruje z tvojich clankov, je vino ze mas vsetko dobre premyslene, a ze si na nich das zalezat :) len tak dalej :) blogy ako tvoje su presne tie, na ktore sa rada vraciam a vzdy aj vratim :) pekny den Indigo Watermelon

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stránku poznám, vybrala sis moc hezky. Já mám od nich kabelku, peněženku a teď už i hodinky a jsem moc spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥