30. 9. 2015

MY SEPTEMBER | PHOTO DIARY


Ťažko sa mi verí tomu, že už mesiac chodím do školy. September utiekol ako voda, no nestalo sa toho až tak veľa. Možno sa mi to zdá kvôli prázdninám, ktoré som mala nabité, neviem.

Na začiatku septembra som ako každý študent začala zas a znovu chodiť do školy. Vítal ma tretí ročník, na ktorý som sa celkom tešila. Samozrejme, hlavne na to, ako už budeme o mesiac a pol robiť imatrikulácie prvákom.


V septembri bol u nás od piatku do nedele jarmok, ktorý som si naplno užila so svojimi kamarátmi a spoznala veľa ľudí. Nebola by som to ja, keby som sa netešila najviac na cigánsku, ktorá bola jedným slovom- mňam! Ako správna sesternica som dobrovoľne nasilu išla na bobovú dráhu, autíčka a podobné kolotoče, na ktorých som strávila v mladšom veku veľa času.

Koncom septembra sme mali v škole OŽAZ- ochrana života a zdravia myslím. Mali sme prednášku o prvej pomoci a mohli sme sa navzájom obväzovať. Ako inak si zo mňa robili srandu, že kým by som ich obviazala, tak by aj zomreli.

Mohli sme si zastrieľať zo vzduchovky na malé kovové diviačiky. Neuveriteľné bolo, že som sa hneď na prvýkrát trafila a to som nikdy predtým nestrieľala. Asi je zo mňa vrodený sniper.

Ďalší deň boli u nás hasiči. Kecali o ich prístrojoch a zážitkoch, neverili by ste, koľko dôchodcov zachraňujú zo stromov. 
Ako správne ukecané ženy sme tam ešte so spolužiačkami ostali a rozprávali sa s hasičom, ktorý mi pustil sirénu a húkačku. Mohla som si dokonca zatrúbiť! Ukázal mi aj ako používajú vysielačky a chceli sme sa s nimi odviesť, no museli sme ísť do školy. Viete ako, vzdelanie je dôležité :D

Posledný septembrový víkend sme s kamarátkou išli do Bratislavy na nákupy. Sobota bol asi skokanský deň, pretože si to niekto jumpol pod vlak, ktorý išiel pred nami a tak sme pri Pezinku strávili 4,5 hodiny, čiže naša cesta sa predĺžila na 6 hodín. Z nákupov sme nemali takmer nič, stihli sme sa najesť a kúpiť si Bubbletea a bežať na MHD, ktorá nás skoro odbehla.

Aký bol váš september? Máte radi hasičov? Ste aj vy ukecanej povahy?

10 komentárov:

  1. Super fotky :) Já jsem takovéto přednášecí akce ve škole nikdy moc nemusela. Škoda, že vám nákupy nevyšli. Tolik hodin ve vlaku bych se asi zcvokla :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné fotky, mekáč bych si taky nechala líbit :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Co dělají důchodci na stromech? Nebo spíš jak se tam dostanou sakra? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavé fotečky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/chlorella-pura-regeneracni-krem-s-cgf.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tyjo tak ty ses v zari vubec nenudila! Mas fajn partu kamaradu/spoluzaku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V hasičském autě to muselo být fajn. Pobavilo, že hodně zachraňují důchodce ze stromů. :-D Zůstat tak dlouho ve vlaku bych se asi zbláznila nebo šla raději pěšky někde na bus. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc pěkné fotky a článek :) to máte tolik akcí na škole, to je super :D u nás byl tak max falešný cvičební poplach :D a ty nákupy mě mrzí, to je škoda, že to tak vyšlo :/
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥