In Food Recipe

PANCAKES WITH BLUEBERRIES


Po dlhšej dobe tu mám pre vás pripravený zdravý recept. Ako môžete vidieť sú to lievance, ktoré si môžete pripraviť na raňajky alebo obed. Výber je na vás. Ja osobne som si ich urobila na obed a myslela som, že po nich prasknem. Boli výborné! Vrhnime sa teda na túto pochúťku.


Čo budeme potrebovať:
  • 200 ml mlieka
  • 250g jemného tvarohu
  • 2 vajcia
  • 30g trstinového cukru
  • 130g celozrnnej múky
  • 1 ČL prášku do pečiva
  • čučoriedky
  • štipka soli 



Postup:
Všetky prísady zmiešame dokopy a vytvoríme cesto, do ktorého pridáme čučoriedky tak, aby sa nám nerozpučili. Cesto nalejeme na panvicu, ktorú trošičku pokvapkáme olivovým olejom a robíme ich ako normálne lievance. 


Môžeme ich ozdobiť ďalšími čučoriedkami a javorovým sirupom. 

DOBRÚ CHUŤ!



Máte radi lievance? Aké si robíte vy? Jete ich na raňajky alebo na obed?

Related Articles

9 komentárov:

  1. Môžu vyzerať tak dokonale? Moje vždy vyzerajú hociako len nie ako palacinky :( :D
    A recept vyzerá chutne! Konečne budú chutné raňajky :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňam, mňam ! Hneď by som si dala :) Vyzerajú skvelo. Len nemám panvicu na lievance takže ich nikdy nemám také pekné :/ Ale plánujem si ju určite kúpiť ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau vypadají úžasně ♥♥ už dlouho jsem je neměla tak si je asi v blízké době udělám :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj. Nominovala som ťa do Liebster Award Tagu :) Otázky, ale aj pravidlá nájdeš TU: http://inspireunivers.blogspot.sk/2015/09/liebster-award-tag.html#more :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já lívance vždy připálila a byla jsem pak strašně naštvaná :D ale ty tvoje se fakt povedly :)

    Unboxing | Keep Calm... I'm the winner

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Miluji lívance! A tyto vypadají nádherně, určitě je co nejdříve vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam, vypadají moc hezky. A s celozrnnou moukou je to přesně podle mého gusta, vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥