24. 9. 2015

RAINY DAY, COLORFUL UMBRELLA


Po týždni sa vám zase ozývam. Bolo toho celkom veľa. Či už škola alebo iné veci. Minulý víkend sme mali u nás v meste jarmok, ktorý som si neskutočne užila. Dobrovoľne nasilu som išla s bratrancami na bobovú dráhu, ktorá mi pripomenula moje detstvo. 
Máme tu už druhý jesenný deň a som smutná z predstavy, že sa leto skončilo. Jeseň moc neobľubujem, pretože väčšinou prší alebo fúka. Kraťasy a sukne musím vymeniť za svetre a bundy. 
Tieto sychravé dni si môžem spestriť aspoň takýmto krásnym farebným dáždnikom, ktorý rozžiari moje dni.








Top- H&M
Jeans- H&M
Jacket- Primark
Necklase- Primark
Shoes- Vans

Máte radi jeseň? Čo najradšej nosíte počas jesene? Čo rozžiari váš deň?

15 komentárov:

  1. Ten deštník je super :) Moc pěkné fotky ♥

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super outfit :) A ten dáždnik je inak veľký ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja jeseň milujem úplne najviac :) Baví ma nosiť čižmy, bundy, svetre. A musím si kúpiť nový dáždnik :D
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Závidím, závidím, závidím!! Totalne fatalne ti ten dáždnik závidím :P .. Už dlho taký zháňam a on nikde, na porazenie. Každopádne, krásne fotky, outfit, blog všetko :) Nech sa darí :)

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten deštník je skvělý. Tím nerozzáříš jen sebe, ale i okolí. Nádherný je. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý deštníček, takových bych na ten zachmuřený podzim potřebovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten destník je super! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tvůj článek je naprosto úžasný :)
    http://smileluccy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten destnik je nadherny.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pěkné fotečky! Mám ho ráda, ale raději mám léto :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥