27. 9. 2015

SEE YOU SOON SUMMER


Viem, že už je to mesiac, čo skončili letné prázdniny,ale dúfam, že mi odpustíte, že píšem tento článok tak neskoro. Každý sme len človek. Chcela som sa s vami podeliť o malý kúsok z mojich prázdnin, hoci ste už určite čítali veľa príspevkov, ktoré som postla počas toho ako som bola v Anglicku. Nie je to však jediné miesto, ktoré som navštívila.

Celý júl som bola na brigáde a každé ráno ma sprevádzal Starbucks hrnček s kávou. Kávu som nikdy moc nemusela, no akosi som si na ňu zvykla a pomaly sa zo mňa stáva coffeeholic.

Samozrejme, som si nenechala ujsť premiéru Magic Mike XXL. To vystúpenie na konci bolo perfektné!

Ako správna party girl som si užila zopár diskoték. Smutné alebo skôr je to šťastie, že to bolo moje posledné leto ako neplnoletá.

3 týždne som strávila v Anglicku a pochodila po rôznych miestach. Postla som zopár článkov, ale i haulov, ktoré si môžete prečítať.



V polovici augusta sme išli na jeden deň do Talianska, o ktorom som vám ani nepísala. Bolo tam výborne a majú dokonalú pizzu. Dokonca som prvýkrát vyskúšala stand up paddle boarding. určite odporúčam!

Po vrátení sa z Talianska som spala u svojej najlepšej kamarátky. Mala prázdny dom a tam sme mali menšiu girly night. Vykúpali sme sa v bazéne a potom sme sa každá zabalili do deky, ľahli na terasu a pili granko. Musím sa pochváliť na akej princeznovskej poduške som spala.



 S tatinom sme sa boli jeden deň kúpať v Bánovciach na kúpalisku. Tiež sme navštívili kúpalisko v Pohájskej a Dunajskej Strede.

 Posledný deň prázdnin sme boli so spolužiakmi opekať. Mali ste vidieť, ako zakladali oheň :D

Ako ste si užili prázdniny vy? Kde ste boli na dovolenke? Boli ste v kine na nejakom filme?

13 komentárov:

  1. Moc pekné fotky.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Strašne pekné fotky :3
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to vypadá na pěkně pohodové léto a to je dobře! Musela sis krásně odpočinout a léto si pořádně užít!
    Supr fotky!

    Klára
    NARA blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    4dny do konce naší giveaway o keramické cupcaky!!:
    natalieklara.blogspot.cz/2015/09/sweet-next-50-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala si naozaj krásne prázdniny plné zážitkov ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tvoje prázdniny vypadají krásně. Moc pěkný článek, takovéhle mám nejradši :)

    Natálie
    NATALIEHOLZ

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak to si mala dosť nabité leto. :) Úprimne závidím. Ja som bola len za rodinou a 3 dni na chate. Dúfam, že budúce leto sa podnikne niečo viac.
    SweetLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. určitě jsi si moc léto užila :) krásný blog ^^
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky :) Podle nich soudím, že sis léto náležitě užila! :)
    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hezky sis užila prázdniny, pěkné fotky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hrníček že star je úžasný❤
    Annatruksa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥