11. 10. 2015

1 YEAR OF BLOGGING

Je pre mňa neuveriteľné, že už rok píšem tento blog. Stalo sa to mojou záľubou a postupne súčasťou môjho života. Dúfam, že moje články čítate s radosťou a niektoré vám dajú aj niečo do života. Cítim ako som od začiatku pokročila, či už fotkami alebo obsahovo a budem sa to snažiť stále vylepšovať.

Za celý rok sa vás tu, mojich pravidelných čitateľov, nahromadilo 119 a mám vyše 19 000 zobrazení. Priznávam, že keď som si blog zakladala, nikdy som si nemyslela, že budem mať 100 odoberateľov a ja ich mám už vyše. Som vám za všetko veľmi vďačná. Či už za milé alebo aj kritické komentáre. Ja si cením každého človeka, ktorý vie vyjadriť svoj názor. Všetkým vám patrí moje veľké ĎAKUJEM!

 / 1 / 2 / 3 /

Za celý rok som pre vás nafotila 25 outfitov a tu je malá ochutnávka z nich. 

  / 1 / 2 / 3 /

  / 1 / 2 / 3 /

  / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 /

Napísala som taktiež 19 travel článkov a navštívila 5 krajín, do ktorých som vás zobrala so sebou.

  / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 /

  / 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 /

Začala som vám písať zdravé recepty, ktoré sa vám zapáčili a chcem ich pridávať viacej.

Odkedy sledujete môj blog? Aké články máte najradšej?

11 komentárov:

  1. Tak to naozaj veľmi pekne gratulujem (: Prvé výročie, to musíš osláviť (:
    Na tvoj blog som narazila len teraz a veľmi sa mi páči, určite neprestaň robiť to, čo robíš (:

    Steal Her Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, congrats! :) Nech sa ti darí minimálne tak ako tento rok:)

    -Čuks

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gratuluju a ty outfity jsou moc super! máš moc hezký blog!:)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem ti :) tvoje príspevky sa mi veľmi páčia :* :)


    http://momsayican.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jani, moc ti gratuluji! Tvůj blog mám strašně ráda a ráda se na něj vracím. Nejraději mám tvé outfitové články, nejvíc se mi asi líbil ten, kde máš stejný overal jako mám já :D A miluji tvoje fotky! Škoda, že si vůbec nevzpomínám, kdy jsem tě začala sledovat, ale už je to nějaká doba :)
    Naturalium Coconut Body Lotion

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluju a přeju hodně štěstí do dalšího blogovacího roku!
    Dede z blogu Ježkovy voči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratulujem! :) Síce tvoj blog pravidelne nečítam, ale stále naňho niekde narazím a pozriem si čo máš nové:D len tak ďalej :)
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem ! :) ja som mala jeden rok na blogu na začiatku septembra a takisto som tomu ani nevedela uveriť, že už to je rok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gratulujem ti !!! :) Len tak ďalej ...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Gratuluji ti ke krásnému jednomu roku blogování! :)
    http://small-literaryworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥