31. 10. 2015

BENEFIT "THEY´RE REAL!"


Mojím najpoužívanejším kozmetickým produktom je špirála. Nemaľujem sa, no bez mascary si neviem predstaviť ísť do školy. Nie som ten typ človeka, ktorý si dvakrát kúpi tú istú špirálu, avšak po tejto sa môj stereotyp zmenil. Dlho som váhala, či sa oplatí investovať do drahšej kozmetiky, no nakoniec som to riskla a urobila som veľmi dobre.


Pozrite sa už len na ten dizajn. Strieborný obal a oranžové písmo, ktoré dokáže upútať záujem. 


Na čo pri výbere vždy pozerám je kartáčik. Tento mi veľmi vyhovuje, pretože nezliepa riasy. Mám pocit, akoby som si ich česala. Znie to divne, to musím priznať, ale naozaj to tak je. A o výdrži ani nehovorím. Ráno si špirálu nanesiem a večer majú moje mihalnice rovnakú dĺžku. Nádherne ich vytočí a opticky mi zväčšia oči. Veľkým plusom pre mňa je, že sa nedrobí.
Nemám problém ju odlíčiť s hocijakým odličovačom. Ja osobne používam jeden od Garnier.


Ako vidíte, mám na ňu len pozitívne hodnotenie a určite si ešte aspoň jednu kúpim, čo u mňa nie je zvykom. Rada by som vyskúšala aj jej kamarátku Roller Lash, tak dúfajme, že o nej budete čoskoro na mojom blogu čítať.


Mali ste už túto mascaru? Aké s ňou máte skúsenosti? Radi by ste ju vyskúšali?

12 komentárov:

  1. Túto špirálu som mala a musím povedať že bola výborná. Tie drogérkové už moc nemusím. Ale najviac som spokojná s Better Than Sex od Too Faced, tá mi prišla že mi mihalnice urobila ešte krajšie :)

    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Better Than Sex som chcela vyskúšať, hľadala som ju po drogérkach aj v Anglicku, no akosi som na ňu nenatrafila :)

      Odstrániť
  2. Super recenze a krásné fotky, Jani :) Já na tuhle řasenku pořád koukám a nemůžu se rozhodnout, jestli si ji mám koupit nebo ne... Přece je to dražší kousek a není to věc, která by vydržela už napořád. Tak nevím :)

    October Favourites

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Diky za tip, potrebuju uz nejakou novou, tak sahnu mozna po tehle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já bych jí strašně chtěla vyzkoušet, možná si ji konečně objednám :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tuhle řasenku jsem neměla a přiznám se, že se mi nechce investovat do ní takovou částku, když ji stejně za chvilku vypotřebuju. Každopádně se mi strašně líbí ten kartáček, ten by mi určitě vyhovoval :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky :)
    Inak rozmýšľam, že si ju kúpim, momentálne používam iba tie drogérkové a asi najviac mi vyhovuje MaxFactor..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Raz ma s ňou kamarátka pri fotení maľovala a úplne skvelá bola! Takže až mi dojdú tie aktuálne, tak rozhodne siahnem po tejto :) Čakala som na nejaký ten názor na viac, čo by skutočne utvrdil v tom, že je to fakt vhodná kúpa.
    Btw.: Na blogu stále prebieha NARODENINOVÁ GIVEAWAY!
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Roller Lash chci taky zkusit, slyšela jsem na ní jen samý dobrý věci :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No teda to balení je ale luxusní :)) Jsem ráda, že jsi s ní tak spokojená, neboť ji taky budu muset v tom případě vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. už som po nej pokukovala, len mne moc nevyhovujú umelé kefky, takže sa stále neviem rozhodnúť :D
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: http://drewsbeauty.blogspot.sk/2015/11/moja-prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥