In Beauty Other Wishlist

COSMETICS WISHLIST



Ako tak pozerám von oknom a vidím ako prší, ja si pekne v teplúčku sedím doma a píšem pre vás článok. Teraz pre mňa začína to obdobie, ani nie že lenivosti, ale obdobie, kedy nemám chuť z domu vytiahnuť ani päty, pretože tam buď fúka vietor alebo prší. Má to svoje čaro, to áno, ale stále to nemení fakt, že mám najradšej leto. Tento deň vám chcem spríjemniť kozmetikou alebo presnejšie mojím kozmetickým wishlistom. 


Produkt od Victoria´s Secret si plánujem kúpiť už ale dva roky, no nikdy som sa k tomu nedokopala. Všade počujem chválu na tieto produkty a rada by som sa o tom presvedčila. Neviem ako vy, ale ja milujem voňavky. Nie je nad to, keď okolo vás niekto prejde a vy zacítite peknú vôňu a najradšej by ste skočili za tým človek, nech vám okamžite povie, akú voňavku používa. Uvedomujem si, že určite telový sprej nebude mať takú výdrž ako voňavka, no chcem sa nechať prekvapiť. Victoria´s Secret majú kvalitné produkty, takže možno budem prekvapená. Už cez Vianoce, keď sme odlieta z Anglicka som na letisku v Birminghame uvidela Victoria´s Secret obchod, no žiaľ som si tam nič nekúpila. Preto ma potešila, keď túto značku našla aj na Parfums.sk. Asi najviac ma zaujala vôňa- mango a ibištek. Je to síce letná vôňa, ale mne by neprekážalo používať ju aj v zime. Taktiež ma zaujala aj Sheer Love, o ktorej som čítala, že príjemne vonia a nedá sa povedať či je to skôr sladká alebo svieža vôňa. Možno sa k nej čoskoro dostanem a budem to vedieť sama posúdiť. Tak držte palce!

EOS alebo presnejšie Evolution of Smooth je značka, ktorú už určite každý poznáte. Minimálne ste mohli vidieť v mojich článkoch balzám na pery, ktorý si neviem vynachváliť. Mám doma už druhý a určite ich bude ešte viac. Avšak veľmi rada by som vyskúšala aj ďalšie produkty od tejto značky. Tentokrát sa prikláňam ku krému na ruky. Mal by obsahovať vitamín C, vitamín E a bambucké maslo. Z troch vôní- Berry Blossom, Fresh Flower a Cucumber ma najviac zaujala Berry Blossom.  Ja krémy na ruky nemám moc v láske, ale láka ma už len ten obal. Možno ma to donúti začať sa krémovať a starať sa viac o moju pokožku. Najlepšie by pre mňa bolo, keby sa rýchlo vstrebával. Dúfam, že si ho čoskoro kúpim a budem ho môcť odtestovať. Veľmi ma zaujíma aj jeho vôňa.
Priznám sa, doma nemám ani jeden rúž. Nie som veľmi typ, ktorý sa zaujíma do kozmetiky. Každé ráno na seba hodím len špirálu, balzam na pery a je to. Keďže sa však blíži sezóna stužkových a neskôr aj plesov, bolo by na čase si aspoň jeden zaobstarať. Ako som tak pozerala, rúže od Rimmelu majú peknú farbu a je ich tam na výber dosť. Ak máte s nimi skúsenosti, určite mi to napíšte do komentára. Nechcela by som žiaden výrazný, skôr sa prikláňam k nude farbám.

Chceli by ste aj vy niečo z môjho wishlistu? Aké kozmetické produkty si chcete zaobstarať vy?

Related Articles

11 komentárov:

  1. Všechny tyhle věci chci taky :D akorát rtěnku od MAC v červeném odstínu :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný wishlist. Krém od EOSu jsem měla a můžu doporučit. Určitě si ho kup. Myslím, že budeš spokojená. Já měla vůni fresh flower a byl skvělý. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. VS je skvelá - mám to aj ja :) A Eoss by som tiež chcela .)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super wishlist !! :) Mlujem všetko od značky VS :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já bych také ráda vyzkoušela ten krém, balzámky jsou super, o tom není pochyb, takže si myslím, že i krém bude super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já z tvého wishlistu vlastním Viktorku, která krásně voní! A krém eos ti doporučuji, mám ten modrý a je skvělý. Krásně voní, rychle se vstřebá a ruce po něm mám krásně voňavé a jemné.

    Narozeninová giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. presne tento VS sprej Mango Tempation som si prednedávnom zaobstarala a je fakt skvelý :)

    ak by si chcela, na blogu (Instagrame/maily) prebieha Giveaway, ako jedna z výhier je aj VS sprej (aj keď iná vôňa :)) http://its-only-about-you.blogspot.sk/2015/10/male-radosti-sutaz-pre-vas.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jo to Mango jsem si nedávno koupila a je naprosto senzační. Už aby tu byla výplata a přibude i sprchový gelík.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥