25. 10. 2015

HIDE AWAY


Mávate aj vy niekedy obdobie, kedy ste stále šťastní, no bojíte sa, že to skončí a nastane niečo zlé? Ja práve také obdobie prežívam, ale musím dúfať, že všetko bude v poriadku.
Chcem sa vám pochváliť mojím novým vakom, ktorý je v krásnej vínovej farbe. Pre mňa táto farba vystihuje jeseň. Veľmi sa mi páči, že má na boku samostatný vačok, do ktorého si môžem dať mobil a nemusím ho hľadať po celom vaku.
Vo štvrtok nám začínajú jesenné prázdniny, ktoré trvajú až 2 dni, ale tak lepšie ako nič. Strašne rýchlo ten čas letí. Ani sa nenazdáme a už budú Vianoce a vianočné články. S jednou blogerkou sme sa začali baviť aj o vianočnom collabe, ale nechcem nič prezrádzať.










Sweater- Primark
Jeans- New Look
Shoes- Nike Roshe Run
Bag- Gymsack
Bracelet- Claire´s 

Aká farba pre vás najviac vystihuje jeseň?

14 komentárov:

  1. Líbí se mi botky, ale to je tak jediné. Zbytek přijde úplně obyčejný, jen ten vak je teda vrchol nevkusu, no :D. Ale tak je to můj názor :). Dle mého tento outfit není na samostatný článek o něm, vidím v tomto desítky lidí denně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky se mi líbí a outfit taky :) Ten vak je pěkný v té vínové barvě :) I ten svetřík je pěkný :)
    Simeona Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezky outfit :) Libi se mi prave ta jednoduchost, takhle nejak si predstavuju, ze chodi blogerky do skoly, protoze neverim tomu, ze jinak chodi tak vymodene :) A vak je fajn, sice se mi takove moc nelibi, ale tenhle je celkem stylovy a ta barva je moc hezka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám rovnaký !!! :) No, pekný je :D Fotky super ! :) A neboj sa - to ti vydrží dlho !
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkný jednoduchý outfit :) Vínovou barvu mám taky moc ráda a batůžek vypadá super :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ty boty jsou úžasné! :0
    Skvělý článek. :)

    everythingononepaper.blogspot.com
    ...budu ráda za každou podporu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Stejně jako ty, i já si myslím, že vínová je prostě barva podzimu. Ten vak se mi moc líbí a svetřík je taky super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pěkný outfit :) moje barva na podzim je asi černá, šedá a vínová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak pytel má moc pěknou barvu, taky jsem o takovém snila, pak si jeden koupila a vůbec ho nenosím, když do něho dám nějaké věci, tak dostane divný tvar a to se mi nelíbí!
    Zvu tě na můj blog, kde probíhá GIVEAWAY!
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥