In Fashion Haul

I HAVE A SWEATER OBSESSION, I GUESS


Konečne na pár dní zase vyšlo slniečko a rozžiarilo mi dni. Ja som pozitívny človek, no nie vždy sa to dá. V sobotu som bola po dlhej dobe na nákupoch. S maminou sme si urobili menší výlet. Parádne som si oddýchla a pripomenula si, ako rada nakupujem.

Jeseň je pre mňa obdobie, kedy vyťahujem zo šatníka svetre. Ako aj tento rok, nebola som veľmi spokojná, a tak som si potrebovala nejaký kúpiť. Všetky svetre mám nazvime to cez hlavu a žiadny v štýle cardiganu. V H&M som našla ideál, ktorému som nemohla odolať. Má krásnu farbu a je neuveriteľne mäkký. 

V Bershke som objavila toto obyčajné čierno tričko. Veľmi sa mi páči, že je obohatené o vačok s nápisom. Podľa môjho názoru platí pri tomto tričku, že v jednoduchosti sa skrýva krása.

Ďalší sveter je z Housu. Biely sveter véčkového štýlu obohatil moju zbierku. Je mäkký a pohodlný. V chladnom počasí perfektne zahreje.

Poslednou vecou tohto haulu je batôžtek, ktorý mám zo stránky Gymsack. Mohli ste ho vidieť v mojom outfite, ktorý som prednedávnom pridala. Ako som už veľa krát spomínala, burgundy farba je pre mňa farbou jesene. Neviem ako vy, ale ja som obľúbenec vakov. 

Čo sa vám najviac páči z môjho haulu? Čo ste si naposledy kúpili vy?

Related Articles

14 komentárov:

  1. To tričko z Bershky je boží! :) takovýhle basics kousky mám nejraději
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tričko je nádherné a svetříky už na fotce působí moc příjemně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Burgundy barvu mám taky strašně ráda :) A jinak ten první svetr je fakt úžasný!

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To tričko je super ! Svetre milujem takisto moc, vždy v zimnom období zahrejú a sú veľmi príjemné :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tričko je krásné, máš pravdu, že v jednoduchosti je krása. V mé skříni je snad uplně nejvíc basic triček. Taky nejsem se svou sbírkou svetrů spokojená a musím si nějaký pořídit, jen mi to teď nějak nevycháí časově jít nakupovat :/
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak ty svetry jsou dokonalý, cítím jak jsou měkký až sem :) A to tričko!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásné všechno:)
    Ale to černé tričko je boží♥
    http://essdeesthoughts.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten první svetřík musí být skvělý na dotek! No a to tričko se mi strašně líbí, ta kapsička je úžasná :) A ikdyž nejsem žádný milovník vaků, tenhle se mi vážně líbí :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiež milujem svetre a kardigány! :) A stále keď idem ho H&M alebo Housu si nejaký vyberiem :)
    http://houseoftheweirdness.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. v jednoduchosti je dokonalost, aj ja vravim :)
    pekne aj tricko aj svetrik
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥