In Other TAG

LIEBSTER AWARD TAG



Dnes som sa rozhodla svoj blog trochu spestriť tagom. Ako ste si mohli všimnúť, nie som milovníčkou takýchto článkov, pretože mi príde, že vás moc nezaujímajú. Avšak do tohto som bola nominovaná od Sweet ElisMs Susan a Inspireunivers. Musím sa priznať, že som zatagovaná už vyše dvoch mesiacov, tak som sa konečne dotlačila k tomu, aby som to všetko spísala. Touto cestou sa im chcem poďakovať za nominácie. Príde mi prospešný v tom, že sa niečo málo o mne dozviete. Už dlhšiu dobu som plánovala článok, kde by bolo niekoľko faktov o mne a takto aspoň využijem príležitosť. Dúfam, že vás toľké otázky a odpovede na ne nevystrašia. Takže vám radím, uvarte si čaj, zoberte si nejaký koláčik na papanie a môžete sa pustiť do čítania.
Ak tento tag nepoznáte, ide o to, že napíšete 11 faktov o sebe, odpoviete na 11 otázok blogerky, ktorá vás zatagovala, nominujete ďalších 5-11 blogerov a napíšete im 11 otázok. Dúfam, že ste sa nezamotali a môžeme ísť na to.


11 FAKTOV O MNE

1. Volám sa Janka Šipková, narodila som sa 5.5. 1998 a mám 17 rokov.
2. Bývam v Novom Meste nad Váhom, to je medzi Trenčínom a Piešťanmi.
3. Chodím do 3. ročníka na gymnáziu a nemôžem sa dočkať, ako budem robiť prvákom imatrikulácie.
4. Som jedináčik a mám len štyroch bratrancov, čiže som najmladšia baba v rodine.
5. Mala som už dve morčatá, ktoré sa volali Mišo a teraz mám kanárika, ktorý sa volá Teodor a hovorím mu aj Teodoris.
6. Môj nevlastný tatino je v Anglicku už dva roky a chodíme tam každé Vianoce. Tento rok sme tam boli aj v lete.
7. Milujem cestovanie a vôbec sa nebojím, že by som sa niekde stratila.
8. Som fakt že ukecaný človek, ale mám aj svoje tiché hanblivé chvíľky.
9. Rada čítam romantické knihy, detektívky ma nebavia.
10. Najviac so všetkých sociálnych sietí používam Instagram a samozrejme Messenger.
11. Celý rok nejem donuty a cookiesky, kupujem si ich vždy len keď sme v Anglicku.



OTÁZKY OD SWEET ELIS

 1. Co tě inspirovalo k blogování?
Milujem youtube fashion videá, ale  nemala som tú odvahu natáčať a potom som zistila vďaka A Cup Of Style, že existujú blogy, a tak som to skúsila.

2. Jaké země jsi navštívila? 
Keď počítam krajiny, v ktorých som bola, tak je to Anglicko, Taliansko, Chorvátsko, Česko, Rakúsko, Maďarsko.

3. Za jakou věc, co jsi udělala, se nejvíce stydíš? 
Ja keď urobím nejakú trápnu vec, tak sa na ňu snažím zabudnúť a vždy sa mi to podarí. Takže si nepamätám, za akú vec by som sa mala najviac hanbiť.

4. Dosáhla jsi nějakého úspěchu, na který jsi opravdu hrdá? 
Na základnej som mala samé jednotky a na gympli končím vždy s vyznamenaním. Na čo som ešte hrdá, že pri cestovaní sa len tak ľahko nestratím a pamätám si cesty, kadiaľ sme išli.

5. Co pro tebe znamená rodina? 
Rodina je to najväčšie bohatstvo, aké mám.

6. Jsi spokojená sama se sebou? 
Mohla by to byť aj lepšie, ale áno, som so sebou spokojná.

7. Sleduješ nějaké seriály? Jaké? 
Mojimi obľúbenými seriálmi sú Pretty Little Liars a The Big Bang Theory. Občas si pozriem aj How I Met Your Mother. Pred nedávnom som začala pozerať Teen Wolf.

8. Cítíš se lépe v přírodě nebo ve víru velkoměsta? 
Ja mám rada zhon veľkomiest, takže určite veľkomesto.

9. Pokud uděláš něco špatně, přiznáš svou chybu nebo se raději vymlouváš na někoho jiného? 
Ako kedy. Niekedy priznám svoju chybu, ale niekedy to radšej hodím na iného človeka.

10. Kdo je tvá oblíbená blogerka a youtuberka? 
Moja obľúbená youtuberka je Teri Blitzen a zo zahraničným mám rada 
MyLifeAsEva, Danielle Marie alebo aj xxo Leeny. Z blogeriek mám rada The Nattiness a Lucia Šumová.

11. Investuješ raději do drahých kousků oblečení nebo si kupuješ levnější kousky a více? 
Tenisky si radšej kúpim drahšie. Oblečenie si už vôbec nekupujem u číňancov ani v sekáčoch. Asi tak by som to zhodnotila.


OTÁZKY OD MS SUSAN

1. Prečo bloguješ ?
Pretože ma to baví a našla som si konečne hobby, ktoré mi vydržalo už rok.

2. Najobľúbenejšia kniha ?
Asi Na vine sú hviezdy, ale mám rada aj trilógiu Selekcia.

3. Myslíš si, že je správne posudzovať ženy podľa vlasov? Myslím tým to, že mnoho ľudí tvrdí, že blondínky sú hlúpe.
Myslím si, že to nie je správne, ale teraz ľudia často súdia iných podľa toho ako vyzerajú.

4. Dovolenka pri mori alebo v horách ?
Ja som plážový typ, takže dovolenka pri mori.

5. Bez ktorého kozmetického prípravku si nevieš predstaviť deň ?
Ja sa nemaľujem, jediné čo používam je mascara, takže asi bez nej aj keď v lete ju moc nepoužívam. Alebo bez balzamu na pery.

6. Čo si myslíš o falošných ľuďoch ?
Že mi je ľúto ich správania a držím sa od nich čo najďalej.

7. Myslíš si, že sa hádajú len dievčatá a ženy sa podporujú alebo máš iný názov na podobnú situáciu ?
Myslím si, že sa všetci hádajú. Niekedy nás zrovna hádky udržujú pri priateľstve alebo vzťahu. Podpora je tiež dôležitá.

8. Obľúbený film ?
Je ich viac- Na vine sú hviezdy, LOL, Divergencia,...

9. Veríš v lásku na prvý pohľad ? 
V lásku na prvý pohľad asi nie, skôr na prvý dojem.

10. Ak by si si mala vybrať, ktorou celebritou by si chcela byť ?
Hm...Vanessa Hudgens alebo Ashley Benson.

11. Ktoré jedlo nenávidíš a ostatný ho majú radi ?
Nemám rada špenát a guláš.


OTÁZKY OD INSPIREUNIVERS

1. Prečo si sa rozhodol/a blogovať?
Ako som už spomínala, je to niečo, čo ma baví.

2. Baví ťa blogovanie?

Samozrejme, keby ma nebavilo, tak to nerobím.

3. Ktoré 3 krajiny by si chcel/a navštíviť a prečo?

Veľmi by som chcela navštíviť Ameriku, to je asi snom každého druhého dievčaťa. Ďalej ma láka Brazília, hlavne karneval v Rio De Janero. A treťou krajinou by bola asi Cuba. A prečo? Je to mojím snov už od detstva sa tam raz pozrieť.

4. Odkiaľ čerpáš nápady na články? :)

Nápady čerpám či už z videí na youtube alebo niečo vidím a mám námet na článok.

5. Obľúbený film?

Ako som spomínala Na vine sú hviezdy, LOL a veľa ďalších.

6. Podporuje ťa aj tvoje okolie v blogovaní?

V mojom okolí vie veľmi málo ľudí, že blogujem, ale rodina ma v tom podporuje.

7. Aká je tvoja najobľúbenejšia kozmetická značka?

Z dekoratívnej kozmetiky je to Benefit a z telovej kozmetiky je to Body Shop.

8. Ktoré je tvoje najobľúbenejšie mesto, čo si doposiaľ navštívil/a?

Nemám svoje obľúbené mesto, pretože v každom je niečo krásne. Ale veľmi som si obľúbila anglické mestá, tá atmosféra je úžasná.

9. Aká je tvoja najobľúbenejšia farba?

Je to zvláštne, ale ja nemám obľúbenú farbu.

10. Najobľúbenejší mesiac? Prečo? :)

Asi júl, pretože je leto a je stále teplo.

11. Máš nejakú módnu inšpiráciu, poprípade inšpiruješ sa nejakou osobnosťou čo sa týka tvojho štýlu? Ak, áno akou? :)

Mňa väčšinou inšpirujú obrázky na Instagrame alebo zahraničné youtuberky. Ale skôr tie fotky z Instagramu.


OTÁZKY PRE NOMINOVANÉ

1. Ako dlho bloguješ?
2. Radšej čítaš blogy alebo pozeráš videá na youtube?
3. Na akú školu a do akej triedy teraz chodíš?
4. Máš nejaké domáce zviera? Ak áno, tak aké?
5. Aký štýl hudby počúvaš?
6. Máš radšej kozmetiku alebo oblečnie?
7. Aký je tvoj obľúbený obchod?
8. Kde bývaš?
9. Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie a prečo?
10. Koľko párov topánok máš doma?
11. Ktorú sociálnu sieť najviac používaš?


NOMINUJEM TIETO BLOGY

http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/
http://fashion-paradis.blogspot.sk/
http://www.2jollybrunettes.com/
http://head-up-baby.blogspot.sk/
http://vikibatalik.blogspot.sk/

Instagram |Facebook |Ask |Bloglovin

Related Articles

5 komentárov:

  1. Super tag, už jsem taky byla nominovaná ale ještě jsem se nedostala k tomu, ho udělat :D Máme toho hodně společného :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsem ráda, že ses tag nakonec rozhodla udělat. Z článku o jarmarku jsem tipovala, že jsi z NMnV, moje babička bydlí kousek od Piešťan a tak tam často jezdíme :) Jinak mám taky moc ráda The Nattiness a Teri Blitzen, jsou to super holky :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný TAG ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky mám hrozně ráda cestování a Instagram je prostě nejlepší! :D Mockrát děkujeme za nominaci, možná se k tomu dohrabeme (stejně jako ty, že by třeba o Vánocích, haha). Ale i tak, děkujeme moc!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tenhle tag jsem dělala asi tak před půl rokem, kdy jsem byla ještě na blog.cz :D
    Každopádně něco máme společné a něco zase ne. :)
    Cestování je super, Rio bych také chtěla navštívit :3
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥