14. 10. 2015

POWER OF SUNSETS


" There's never one sunset the same. "

Západy slnka sú jednou z krás, ktorými sa veľmi rada kochám. Je až neuveriteľné, že nemusíte použiť žiadny efekt a fotka vyzerá perfektne! Západy ma veľmi upokojujú a dobre sa mi pri nich premýšľa. Keď som bola v Anglicku, občas som mala kritické dni, a tak som sa išla prejsť popri moru a obdivovala túto krásu. Zistila som, že behať popri mori a mať vedľa seba takúto krásu...neopísateľný pocit. Priznám sa, že skoro všetky tieto fotky vznikli popri tom ako som behala. Najskôr som si povedala, že vám sem tieto fotky nedám, no nedalo mi to nechať si ich len v počítači. Keď vidím takéto západy, tak moja myseľ vypne a hovorím si, že aký je ten život krásny. Niekedy musíme otvoriť oči a vidieť aj maličkosti, ktoré nám dokážu spraviť radosť a veľa veľakrát sú zadarmo.





/Fotka z lietadla, všimnite si aj ten mesiac hore/

Máte radi západy slnka?  Čo hovoríte na fotky?

8 komentárov:

Ďakujem za každý komentár ♥