In Fashion Outfit

STREET SPIRIT


Tento outfit ste mohli vidieť v mojom článku, kde som písala o návšteve Kremnice. Je to ideálna kombinácie na tieto dni. Samozrejme, nezahŕňam do toho rána, ktoré bývajú chladné. Veľmi sa mi páčilo toto prostredie na fotky. Pre mňa to má taký starší nádych ulice alebo ako to nazvať. Dúfam, že chápete ako to myslím.
Ani by ste neverili, no už sa blíži prvé výročie môjho blogu, takže sa snažím vymyslieť nejaký príspevok k tejto príležitosti.






Sweather- Marks & Spencer
Jeans- New Look
Shoes- Nike Roshe Run
Jacket- Primark

Máte radi staré ulice? Sú také vo vašom meste?

Related Articles

11 komentárov:

  1. Svetřík super taky mám podobný, ale kalhoty s dírami se mi nějak moc nelíbí, já bych je nenosila! Ale tobě to sekne!
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny outfit ! :) Ten sveter je super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný outfit, jen mi trochu chybí něco výrazného na krku.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný jednoduchý outfit :) Hodně se mi líbí bundička a svetřík :) Poslední dobou taky tahám pořád jenom svetry! :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Nohavice a topanky su skvele! :) moc sa ti to hodi:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥