17. 10. 2015

WHO IS READY FOR FALL LEAVES, HOODIES AND PUMPKINS?


Jeseň už ukázala svoju pravú tvár a počasie sa začína kaziť. Väčšinu času prší alebo je fakt dobrá zima. Ja sa však nenechám týmto počasím odradiť a dobrá nálada mi stále neklesá. Rozmýšľala som, aký článok by som vám napísala a tak ma napadlo, že som si od leta kúpila niekoľko vecí, ktoré používam teraz a som s nimi veľmi spokojná. Poďme sa na ne mrknúť.

Prvým mojím obľúbencom sú tieto Nike Roshe Run tenisky, ktoré sú neskutočne pohodlné a ľahké. Určite ste si mohli všimnúť, že som si ich veľmi obľúbila. Čo ma však mrzí je, že ich už nemôžem nosiť, pretože by mi v nich asi zamrzli nohy a minimálne by mi v tomto upršanom počasí premokli. V septembri som si ich užila dostatočne a pomaly ich budem musieť odložiť na zimný spánok.

Už dávno som chcela skúsiť špirálu z trochu drahšej kozmetiky a o They´re Real mascare od Benefitu som počula samé chváli a tak som si ju kúpila, keď sme boli v lete v Anglicku. Som s ňou veľmi spokojná a oplatilo sa do nej zainvestovať. 

Nikdy som nemala kozmetické produkty od Essence, jedine laky na nechty. Kamarátka tento make-up používa už veľmi dlho a občas mi ho požičala na zakrytie nedokonalostí. Som s ním veľmi spokojná a môžem vám ho len doporučiť. Nezakryje úplne všetko, ale to asi máloktorý.

Ďalším produktom od Essence je zmatňujúci gelový krém na tvár. Nemám ten pocit, že mi zmatňuje pleť, no dobre hydratuje a rýchlo sa vstrebáva.

Poslednými "favourites" za jeseň sú pásky na nos, čelo a bradu, ktoré by vám mali odstrániť čierne bodky a nečistoty z pleti. Na moju pleť to pomáha a keď si strhnem pásiky, tak je to na nich pekne vidieť.

Používate niektorý z týchto produktov? Aké sú vaše "Fall Favourites"?

14 komentárov:

  1. Žádný z produktů nepoužívám, ale botky jsou super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boty jsou nádherné :) Na řasenku od benefitu už delší dobu koukám a zatím jsem se nerozhoupala :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky! They're real bych si taky chtěla pořídit.

    V jednoduchosti je krása

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu řasenku od Benefitu mám dlouho na svém wishlistu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky ! tie svetielka sú super ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tenisky sú krásne :) a mala som už krém od Essence,ale žiadna sláva :/
    LelaLeenaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie boty ti závidím :O
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Podobné čistící pásky na obličej jsou zkoušela od Nivei a Balei, od Essence jsem je ještě neviděla, děkuju za tip! Jinak moc hezké Halloweenské fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty boty jsou úžasné a řasenku mám v malém provedení a je super! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Botičky krásné a řasenka? také jsem na ní slyšela samé dobré ohlasy, tudíž příště bude asi konečně má :-).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty čistíci pásky plánuji vyzkoušet.. Zkušenosti mám pouze s páskami od Nivei a chtěla bych vyzkoušet levnější variantu :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezký článek i hezky nafocené :)
    http://smileluccy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥